"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

marți, 24 iulie 2012

Bifazicul hidronutritiv Anian - bifazicul albastru



           Nu v-am mai vorbit in ultimele luni de zile de niciun produs de ingrijire a parului, pentru ca nu am mai incercat nimic nou de foarte mult timp. Precum stiti sunt fidela acelorasi produse de foarte mult timp, folosesc keratina Anian de mai bine de 3 ani, fac pauze destul de rare, iar de mai bine de un an de zile mastile de par si samponul sunt aceeasi marca.
Si daca tot spuneam ca doar uneori fac pauza de la keratina lichida, voiam sa va vorbesc astazi despre un produs pe care l-am folosit intr-una dintre aceste pauze si pe care il alternez acum cu keratina (pe care am cumparat-o din nou de vreo luna) si anume – Balsamul bifazic hidronutritiv Anian.

          Daca va aduceti aminte am folosit circa doi ani si jumatate bifazicul roz pentru par degradat si am obtinut rezultate foarte bune cu el, la un moment dat imi placea chiar mai mult decat keratina, insa intr-un final pe cea din urma o consider totusi cea mai potrivita tipului meu de par.

             La bifazicul roz am renuntat la un moment dat pentru ca nu mai consideram ca folosirea sa mai are vreo justificare pentru parul meu. Nemaivopsindu-ma din ianuarie 2011 decat ocazional sub forma de suvite pe partea vopsita, parul meu nu mai poate intra in categoria parului degradat. Intr-adevar este o diferenta uriasa de textura intre parul meu natural (neagresat nici cu vopsea, nici cu placa, nici cu ondulatorul) “parul meu virgin” asa cum imi place mie sa-l alint si partea inca vopsita care se doreste a disparea cat mai curand, insa asta ar insemna sa-mi tund parul extrem de scurt si nu sunt pregatita psihologic pentru asa ceva.
            Si daca placa sau ondulator nu mai primeste podoaba mea capilara, mai nou am capatat din nou obsesia de a-l increti, iar folosind keratina lichida mi-am dat seama ca acest lucru este mai dificil. Produsul amintit are tendinta de a-mi indrepta parul si astfel nu prea reuseste sa mentina coafura mea ondulata atat de mult timp, motiv pentru care s-a impus din nou folosirea unui bifazic.
            Cam acestea au fost motivele pentru care am ales acest produs. In plus uneori am tendinta sa nu mai folosesc uscatorul de par si atunci acest produs mi se pare a fi ideal pentru ceea ce vreau eu.Ca efecte, bifazicul hidronutritiv mi se pare mai usor decat cel roz, destinat clar unui par cu mai putine probleme. Eu il aplic in general pe partea vopsita, parul meu natural nu prea mai are nevoie de absolut nimic, imi place keratina pentru ca ii confera volum, insa el nu mai necesita niciun artificiu de genul acesta.  Nu simt ca mi-ar imbacsi sau mi-ar ingreuna parul de niciun fel, ii netezeste fiele rebele si ii confera aspectul de par sanatos. Pot iesi afara cu parul natural chiar si nefolosind uscatorul cu acest produs, insa rareori il las drept. Asa cum spuneam mai sus il folosesc inainte de a-mi increti parul. Simt ca procedand astfel imi protejez cat de cat parul si de spuma si fixativul pe care trebuie sa le aplic din plin ca efectul de ondulare sa se produca. Il mai folosesc cu succes si a doua si a treia seara prin pulverizare pe par, dupa care il impletesc din nou pentru a doua zi, nemaiaplicand din nou spuma sau fixativ. Procedez astfel circa 3-4 zile dupa care este necesar sa-mi spal parul din nou.

Are un miros proaspat, nu mi se mentine prea mult pe par si un sistem nou si foarte drag mie de pulverizare, care acopera foarte bine toate firele de par. Flaconul are 400 de ml, eu nu il folosesc la fiecare spalare, precum spuneam, il alternez cu keratina, si astfel prevad ca ma va tine cateva luni bune.

Cel mai probabil voi pastra aceasta formula de ingrijire postlimpezire si pe mai tarziu keratina pentru par drept si bifazicul hidronutritiv pentru par ondulat.

Ca o paranteza acum, ma simt destul de bine pentru faptul ca de foarte mult timp (de la nefericita experienta Gliss) nu am mai simtit nevoia sa incerc alte produse pentru ingrijirea parului in afara gamei Anian. Noi femeile, desi gasim produse care ne satisfac nevoile si suntem multumite, ne simtim fortate la un moment dat sa variem, sa incercam si altceva dintr-un vesnic impuls de cautare a unui produs si mai si. De multe ori sau de cele mai multe ori, experientele sunt dezamagitoare, insa acesta este un risc pe care ni-l asumam doar din dorinta de schimbare, de variatie si din curiozitate si plictiseala. Parului meu ii merge insa extrem de bine folosind aceste produse si cel putin deocamdata nu simt nevoia sa incerc si alte marci.

Pentru cele interesate de subiect, tin sa precizez ca din momentul in care am luat decizia de a-mi schimba “textura de matura a parului meu”, asa cum am numit-o atunci, am facut cateva sacrificii care au ajutat produsele Anian sa-si indeplineasca functiile si anume:

  • renuntarea categorica la placa de par,
  • renuntarea la ondulator,
  • vopsirea cat mai rara,
  • vopsele de buna calitate,
  • apoi vopsele de par cat mai naturale,
  • ca mai apoi sa renunt de tot la ele,
  • folosirea extrem de limitata a spumei si a fixativului (abia dupa 3 ani am reluat din nou prostul obicei) si
  • taierea cu rigurozitate a varfurilor care la inceput se deteriorau foarte, foarte repede.

Balsamul instant bifazic hidronutritiv Anian are 400 ml si poate fi achizitonat de pe site-ul Triodeluxe.

Din aceeasi gama mai puteti gasi:

______________________________________________________

 NOTA: Insistent va rog sa tineti cont de faptul ca aceasta expunere este bazata pe experienta proprie, personala si subiectiva, pe care am avut-o cu acest produs pe perioada testarii, iar in cazul altui tip de par, a altor asteptari si a altor factori independenti de mine, este posibil ca rectiile si impresiile la si despre acest produs sa fie diferite! 
                                                                        VintageLook  

22 de comentarii:

  1. Si eu folosesc keratina lichida si as fi tentata sa incerc si acest balsam mai ales ca intentionez sa renunt si eu la vopsirea parului!!!poop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, iti urez bafta daca ai de gand sa renunti la vopsea, e un drum lung si anevoios :P

      Ștergere
  2. m-ai tentat cu reducerea aceea, dar sunt convinsa ca daca fac comanda, voi lua geluri de dus :))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu incerc sa fac ceva...pentru maturoi...acum , cu apa de mareee...tot mai uscat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, stiu ca parul tau este foarte dificil si nu prea ii prieste nimic, nu stiu ce sa spun...bafta?! :)

      Ștergere
  4. foarte bun review`ul! Vad ca foarte multa lume foloseste keratina lichida,sunt foarte curioasa si eu:))

    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu il folosesc,insa mai des pe cel roz,desi nu am parul degradat imi place mult cum miroase:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acela este mai puternic ca efect intr-adevar. Eu am zis sa incerc ceva mai usor pentru ca nu mai am probleme serioase cu parul din fericire :)

      Ștergere
  6. That kind of conditioner is very usefull in summer! also that keratina inpires me! kisses dear!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pana la finalul lunii august bugetul meu fie isi va reveni, fie va fi in depresie absoluta!:))
    Se pare ca eu sper sa-si revina caci mi-am luat constiincios notite pentru o comanda pe Triodeluxe! In afara de faptul ca folosesc cu incantare samponul si masca Anian, am incredere in impresiile tale si in ceea ce recomanzi!
    Oricat mi-as dori, eu nu am cum sa renunt la vopsirea parului, am fire albe in proportie de 75 % (daca nu mai mult!)... referitor la vopsire, nu am uitat ceea ce am promis in legatura cu vopseaua, mai am nevoie de putin timp pentru a fi sigura pe ceea ce afirm!
    Pupicei, Simona!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca iti sunt potrivite cele doua produse parului tau?
      In functie de ce tip de par ai, poti sa alegi keratina lichida sau bifazicul roz daca ai probeleme mai serioase cu parul...
      ______________________________
      Eu sper sa ti se potriveasca orice ai decide sa iti achizitionezi, precum spuneam nu tuturor ni se potrivesc aceleasi produse...eu tot incerc in review-urile mele sa pun accentul pe faptul ca respectivele impresii imi apartin mie si doar mie... :P
      _______________________________
      Cat priveste vopsitul e de inteles la tine, stii ca si eu am zis ca nu ma mai vopsesc acum pentru ca nu am inca fire albe, dar la primul fir o sa-mi pun vopsea in par, nici nu ma gandesc altfel... :P
      _______________________________
      Ma astept sa vii cu impresii despre vopsea peste circa o luna doua, nu? Sa vezi cat de repede isi pierde din intensitate si cum se comporta pe termen lung, deci stai linistita...

      Pupici si sper sa iti revii cat mai repede cu bugetul! :)

      Ștergere
  8. Am si eu balsamul dar nu l-am mai folosit ce cateva luni bun,insa m-ai facut sa ma gandesc sa il iau cu mine in vacanta la mare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, concediu placut la mare, te invidiez sa stii, mi-e atat de dor de mare si mie... :)

      Ștergere
  9. Multe femei incearca produse noi mai mereu dar eu nu inteleg asta.Daca ai gasit produsele potrivite pentru tine de ce ai vrea sa folosesti altceva?Altele,este clar ca,iti vor dauna sau poate nu insa nu vor fi exact ce cautai deci...
    Eu sunt de parere ca daca da norocul peste tine si gasesti produsele minune pentru tine,trebuie sa ramai fidela lor,asa cum faci tu!

    Sper ca in curand sa poti sa ramai cu parul 100& natural si sanatos si sa ai nevoie de foarte putine produse,poate doar pentru ingrijire contra factorilor mediului si atat!

    Vreau si eu sa revin la nuanta mea naturala si sa am un par hidratat si fericit!Sper sa reusesc sa ating acest scop cat mai repede posibil!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate Ela, insa ma uit la mine ca ma roade curiozitatea sa vad cum actioneaza totusi si alt produs sau uneori ma plictisesc si parca as mai incerca si altceva :P Nu este o gandire sanatoasa, asa cum spui si tu, si de aceea ma bucur ca deocamdata la faza cu parul am rezistat eroic sa nu mai incerc alte branduri... :P

      Si eu visez la momentul acela cand parul meu va din randacina pana la varfuri perfect natural :D Ce mult mi-as dori!!!

      Te felicit daca intr-adevar te-ai hotarat si tu sa revii la culoarea naturala, stiu ca nu este o decizie usoara absolut deloc si iti urez bafta mare!! :)

      Pupici!

      Ștergere
  10. Buna seara. As vrea sa mi comand de le triodeluxe keratina, bifazicul hidroreparator si sampon purificator si vroiam sa te intreb prin ce anue sa comand prin posta romana sau curier? si mai imi cere un cod de cupon stii cumva ce anume trb sa scriu? ms mult...astept raspunsul tau...pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, buna seara, iti comanzi exact produsele pe care le folosesc eu in momentul de fata! :)
      Dat fiind faptul ca produsele nu totalizeaza 100 de lei, nu te inscrii la transport gratuit, insa prin posta romana este 8 lei si deci mai avantajos. Este adevarat ca dureaza vreo 3-4 zile pana ajung la tine, insa e mai ieftin. Eu comand numai prin posta.
      In legatura cu codul de cupon, acela se folosete in cazul in care ai vreun cod de reducere. Uneori site-ul mai face reduceri cu diverse ocazii si aceea este casuta unde trebuie introdus codul. Neavand niciun cod, nu il introduci si mergi mai departe cu comanda.
      sper ca ti-am fost de folos, daca mai ai alte intrebari, nu ezita! :)

      Ștergere
    2. Scuze, m-am uitat mai bine pe site si la comenzi de minim 80 de lei, poti folosi codul TD10A pentru reduceri de 10%.
      Scuze, dar nu m-am mai uitat demult pe site!!

      Ștergere
    3. Mulumesc mult draga mea....imi esti de mare folos...pt orice nelamurire te voi contacta....

      Ștergere
    4. Simon acest cod a fost valabil pana la data de 31 octombrie....nu este nici o problema am comandat asa...Aceste produse mi le-am comandat la recomandarea ta...parul meu fara plca nu se aseaza in nici un fel...am zis sa incerc cu aceste produse...ms mult inca o data

      Pupici!

      Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!