"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

marți, 25 martie 2014

Am testat masca Anian pentru formă și volum

             Sunt foarte entuziasmată atunci când se întâmplă să găsesc în neobosita mea căutare de noi și noi produse cosmetice, câte o gamă care corespunde perfect așteptărilor mele. Îmi vine în minte acum Diet Esthetic, acea gamă pentru îngrijirea pielii cu venin de șarpe/albine de care sunt de-a dreptul fascinată, însă în aceeași măsură, pasiunea pentru gama Anian, pe care cu siguranță o cunoșteți, încă nu s-a stins.

         Anul acesta am avut ocazia să testez un nou produs din gama Anian pe care parul meu îl iubește – masca pentru formă și volum. Este vorba despre o mască de păr fără clătire cu extracte din plante și multivitamine. Recunosc că am intuit că îmi va plăcea acest produs, imediat ce a ajuns în mâinile mele și am văzut siliconii din compoziție. Cred că v-am bătut la cap de o mie de ori până acum cu pasiunea mea pentru siliconi din produsele pentru îngrijirea părului, dar pe cuvânt că părul meu îi iubește și se și manifestă ca atare.


            Am ales acest produs cu gândul la prima mască fără clătire pe care am încercat-o, cea cu alantoină, tot marca Anian, produs de care am fost foarte încântată și pe care l-am folosit o bună perioadă de timp. Și această masca seamănă foarte mult cu cea mov, în sensul că are aceeași consistență gelatinoasă, dar și cam aceeași acțiune asupra părului – un volum ușor la radacina, miros plăcut care durează mai mult pe părul meu decât al celorlalte măști Anian, conferă luciu și aspect de păr sănătos.
Din păcate volumul durează doar vreo doua zile, când părul începe să se îngrașe, evident că volumul rădăcinii se pierde, dar recunosc că nici nu aveam așteptări majore în acest sens, mă refer la efectul de durată.


              Se recomandă aplicarea sa pe părul umed, urmat de o masare cu un prosop uscat. Eu îmi storc ușor părul și îl țin câteva minute în prosop, după care aplic masca pe toată lungimea părului, inclusiv la rădacină si masez ușor cu degetele, distribuind-o cât mai bine. Îmi țin vreo 15 minute părul în prosop, după care folosesc uscătorul. Deși nu se recomandă aplicarea unui alt produs fără clătire, recunosc că am încercat și varianta cu aplicarea keratinei lichide înainte de uscarea părului, și în cazul meu, combinația se pare că este benefică părului. Îmi place cum arată după uscare, nu se îngrașă mai repede și nici nu primește aspectul acela îmbâcsit.

          Singurul aspect negativ, la fel ca și in cazul măștii cu extract de melc, îl constituie faptul că se consumă mai repede decât o mască obișnuită cu clătire. Pe părul meu lung, diferența se simte destul de bine.

O gasiți aici (click) într-un recipient de 200 ml cu miros proaspăt, foarte plăcut. 

În prezent am adus în baie și un balsam de păr Anian, primul pe care îl încerc. Este vorba despre unul dintre acelea în recipient de 1000 ml, e uriașșșșș. O să revin cu impresii. 



                           VintageLook

9 comentarii:

  1. interesant, chiar ma tenteaza sa ma intorc la produsele Anian si eu am fost foarte multumita de ele

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine ma incanta produsele care nu necesita clatire.
    M-ai tentat. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sună bine, merită luată în calcul. Dacă ar reuși să-i dea volum părului meu, chiar și pentru 24 ore și tot aș fi mulțumită. :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. eu te cred că este bună, dar eu mă feresc de cele care nu necesită clătire pentru că părul meu se îngrașă foarte repede.
    deși, ar trebui să încerc, poate nu mi-ar face rău! :)
    kissez

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma tenteaza , mai ales daca da si volum parului :D .Am folosit in trecut un produs joico pentru volum care avea un efect wow , insa din cauza pretului mai putin accesibil trebuie sa caut acum niste alternative mai ieftine :D .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai am putin din masca cu melc pe ambalaj, tot fara clatire si ma bucur ca s-a inventat. Pentru spatele meu e un chin in minus.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare foarte interesanta aceasta masca, mi-a placut si cea mov dar parca am consumat-o prea repede. Eu am incercat-o acum pe cea galbena, pentru ca preferata mea Repair&Protect nu a fost in stoc, urmeaza un review la ea cat de curand. Te pup :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. folosesc acum produse de la ei din gama mai veche, sigur o sa incerc si altele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ma tenteaza foarte mult balsamurile sau mastile leave-in. Le prefer pe cele normale, urmate, dupa uscare, de un ulei pt. varfuri.

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!