"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Gene false kkcenterhk IV ( Chan Mei Eyelash )

Va spuneam data trecuta ca mai am de prezentat inca doua tipuri de gene false primite de pe site-ul kkcenterHk, asadar pentru astazi, am pregatit acest model:
Precum se vede, acestea sunt genele cele mai mari dintre cele trei alese. Au banda groasa, fiind prima data cand folosesc un astfel de model. La fel ca si celelalte, sunt circulare, putin mai lungi pe mijloc si mai scurte pe margine. Nu mi-am dat inca seama daca acest model imi place mai mult, decat cele clasice, mai lungi spre exterior. 
Din toate modelele pe care le-am incercat pana acum, acestea mi s-au parut a fi cele mai dificil de aplicat, banda groasa, diferita total de cele Baby Queen, mi-a cam creat probleme. Tipul acesta de gene este destul de inflexibil, se simt grele pe pleoape, desi aspectul imi place foarte, foarte mult, poate cel mai mult dintre toate cele pe care le-am incercat. 
Cu toate acestea recunosc ca mi-au cam creat ceva probleme la purtare, nu am reusit sa uit de ele, asa cum s-a intamplat cu celelalte, am fost constienta permanent ca sunt acolo si mi-am simtit ochii putin obositi dupa cateva ore de la aplicare. 
Precizez ca a trebuit sa le scurtez putin pe margine deoarece erau cam mari pentru ochii mei.

Din cauza aplicarii mai dificile si a senzatiei de greutate, eu le recomand persoanelor care sunt obisnuite sa poarte gene false, care au o experienta mai mare cu acestea. Pentru incepatoare ca mine cele din gama Baby Queen sunt ideale - usoare, finute, fara dificultate la aplicare, fara senzatia de gene false ulterior aplicarii. 
Genele se gasesc aici la pretul de 18.80 $ pentru 5 perechi, circa 13,50 lei perechea. Ca si celelalte, sunt produse manual, in Taiwan, nu sunt insotite de adeziv si pot fi folosite de mai multe ori, pana acum din toate cele patru tipuri de gene KkCenter, nu am stricat niciuna, le folosesc in continuare pe primele pe care le-am testat. 

Pe site-ul kkcenterhk aveti o reducere de 10% la orice comanda folosind codul vintagelooksimona

Va place modelul acesta?

Celelalte modele testate de mine le puteti vedea aici:

VintageLook  

57 de comentarii:

  1. bine-ti sade ! eu nu pot sa-mi pun si pace !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, si eu m-am chinuit foarte tare la inceput, bine nu ca acum as fi vreo experta, dar uneori imi mai reuseste din prima :P

      Ștergere
  2. nici eu nu sunt practica cu genele false....imi plac dar nu sunt capabila sa mi le aplic :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am invatat abia anul acesta si oricum le port doar cu anumite ocazii :P

      Ștergere
  3. Hi Simona! These lashes are so amazing! Beautiful make up look too!:) Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  4. Oai astea sunt mortale!Sa stii ca si mie mi se pare ca iti stau cel mai bine.(ochii aia de papusa sunt de vina)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada, si eu zic la fel, m-am chinuit putin cu ele, dar parca arata cel mai bine :P
      Multumesc mult de tot, Maia!! :)

      Ștergere
  5. cat de bine arata! norocul meu e ca nu am nevoie de gene false, nu cred ca m-as descurca cu ele ;)) mi-am luat o data dar nu am reusit sa le aplic. nu-i de mine treaba asta ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci tu ai merita o bataita buna daca ai fi tentata sa-ti pui - stii ca eu nu am mai vazut gene mai incredibile ca ale tale...

      Ștergere
  6. si eu mi-am comandat un set baby queen dupa ce le-am vazut la tine :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa-ti placa si tie, eu daca ar fi sa-mi comand ceva personal, sigur spre un model Baby Queen m-as indrepta.
      Sunt curioasa cum ti se par tie. :)

      Ștergere
  7. nu stiu cum sunt genele karinei(o sa intru sa le vad)dar stiu ca tu ai gene frumoase, lungi!
    mno iti sta bine, chiar foarte bine cu genele false, dese, cu toate astea au un aspect aproape de natural!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Karina, are niste gene cum nu ai mai vazut. Prin primele postari are niste poze, review la un rimel cred, si se vad de aproape...e ceva nemaivazut, pe bune! :P

      Ma bucur ca-ti plac genutele mele, e adevarat ca si eu ma bazez mai mult pe cele naturale :P

      Pupici!

      Ștergere
  8. superbe.genele astea iti scoate ochii si mai bine in evidenta, arati minunat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Vulpi, chiar fac minuni la orice culoare a ochilor! :)

      Ștergere
  9. Frumoase genele, dar... pe buze ce ai? E superba culoarea :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, merci, Dana si mie mi-a placut ce mi-a iesit pe buze. Port un creion Seventeen portocaliu, nr. 29 (nu e coral, nu e caramiziu, e portocaliu pur si simplu) si peste am aplicat glosul de la un LIP BOOM de la MUA, nuanta DOING GOOD, care nu prea poate fi considerat glos, ci mai mult un sclipici pentru buze, e ceva deosebit, schimba aspectul oricarui ruj http://www.muastore.co.uk/index.php/lips/lipboom/lip-boom-1

      Pupici!

      Ștergere
  10. Tu imi dai curaj sa le port si eu pe ale mele:)
    Sunt superbe,iti sta foarte bine cu ele,dar e un incovenient sa le simti tot timpul "acolo",cred ca nu as rezista si as trage de ele:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tot vin sarbatorile de iarna, ai putea sa le porti! :P

      Intr-adevar, precum am spus, de la acestea mi-au cam obosit ochii!:P
      Pupici!

      Ștergere
  11. Ce frumoase sunt!!!Chiar accentueaza foarte frumos privirea.As vrea sa pot purta si eu dar din cauza ochelarilor e cam dificil...nu suport sa simt cum genele imi lovesc lentila:)) uneori patesc asa si cand schimb rimelul si e ceva care ofera un efect de alungire.Dar sufera baba la frumusete:D
    P.S.: Puloverasul iti scoate in evidenta verdele ochilor.Daca nu, chiar seamana cu nuanta ta.Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, da, cu ochelari chiar nu cred ca ai putea sa le porti. Adica mie imi vine destul de greu si asa, fara, simt o oarecare jena acolo... :P

      Cat despre culoarea puloverului, ai dreptate, dupa ce am postat am vazut ce bine seamana ochii cu el, interesanta chestie :P

      Pupici si de la mine si o duminica minunata!!! :)

      Ștergere
  12. merci pour ton joli commentaire :) tu est tres jolie aussi! j'aime bien les cils mais le problem avec moi c'est que je sais pas comment les mettre! lol bises

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase sunt genutele si arata splendid alaturi de ohisorii tai suuuuperbi. Stiu ca sunt mai dificil de aplicat pentru ca au banda asta ceva mai groasa dar rezultatul final merita osteneala, chiar daca este chin si sa le suportam. Pupici!Esti o frumoasa! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, tu chiar esti experta in aplicarea genelor false, ma gandesc ca pentru tine nu e un efort asa de mare, dar precum spui, efectul merita si de aceea ma chinui si eu uneori cu ele, mai ales ca le port rar.
      Iti multumesc frumos, Alexandra, pentru aprecieri!!

      Ștergere
  14. Buna, Simona!
    Excelent se prezinta genele tale datorita faptului ca arata natural! Eu nu am incercat niciodata sa port gene false si paradoxul este ca ma tenteaza si, totodata, nici nu as incerca! Cred ca simt in legatura cu ele ceva similar cu ceea ce simt vis-a-vis de lentilele de contact - ma sperie ideea de a umbla/de a fixa corpuri straine :)) in/pe langa ochi!
    Insa imi voi depasi temerile acestea ciudate macar o data in viata, cu ajutorul unui profesionist (si nu ma refer la psiholog :P)...
    Inca ceva: arata delicios blush-ul piersicuta din obrajii tai!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Ilda!
      Sa stii ca te inteleg perfect cand vorbesti de lentilele de contact. Am si eu exact aceeasi temere si din cauza asta am refuzat o oferta de a le testa, nu e de mine operatiunea asta, numai gandul sa pun ceva acolo in ochi ma infioara. Am fost o data arsa la ochi, Doamne ajuta ca mi-am reventi complet, si parca de atunci sunt mai paranoica vis-a-vis de ochi.
      Cu genele e insa alta poveste, se aplica practic pe pleoapa superioara si nu am nicio treaba, atat timp cat reusesc sa le pun, pt ca nu sunt prea indemanatica.
      Daca iti iei lipici, iti pot trimite vreo doua perechi sa le incerci, asa ca sa depasesti temerea macar :P

      Pupici!

      Ștergere
    2. Ah, am uitat, blush-ul este acesta: http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2012/08/fard-de-obraz-barry-m.html

      Ștergere
  15. Toate genele arata superb bine :P Foarte naturale par, parca ar fi ale tale. Merita banii genele astea :D Sa le folosesti cu placere :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu zic ca merita cumparate, chiar sunt de calitate! Merci mult! :)

      Ștergere
  16. Zici ca esti din desene, ai niste ochi superbi!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu am crezut în permanenţă că aşa sunt genele tale naturale.
    Arată super.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In alte postari nu port gene false, daca la asta te referi, cred ca un singur machiaj am postat pe blog cu gene false, in afara review-urilor.
      Ma bucur ca-ti place cum imi vine, imi dau incredere sa le port mai des. :P
      Pupici!

      Ștergere
  18. I'm still helplessly in love with the luxurious beauty of your face. Which boy wouldn't sell his soul for just deep warm look into your eyes; and which boy wouldn't lay awake at night, dreaming of sweet soft kisses from your red lips.
    Thanks for the sleepless nights, Simona.

    RăspundețiȘtergere
  19. What can I say, Karsten... you are too sweet...you make me blush :P

    RăspundețiȘtergere
  20. Se vede ca sunt dificile de purtat insa iti sta divin cu ele:D

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna Simona sunt Corina...imi plac mult de tot genele astea din poza...as dori si eu ...dar cele care sunt in pozaa ..uite fb meu Kapoor Pooja Corina..astp raspunsul tau:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Corina, imi pare bine sa te cunosc, din pacate nu am un cont de Facebook, ca sa iti pot raspunde, sper ca mai treci pe aici.
      Genele acestea se gasesc aici: http://www.kkcenterhk.com/m120/Chan-Mei-Eyelash/p7101/Chan-Mei-Eyelash-M-Series-Five-Pairs-Handmade-Double-Lashes-M5/product_info.html

      Din cate vad eu insa, nu se mai gasesc pe stoc, poate se suplimenteaza, nu stiu ce sa spun...

      Ștergere
  22. :(:(:(:(:((:(::(....vreau si eu gene dealea ....deci numai ai ???

    RăspundețiȘtergere
  23. http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2012/08/indian-pink-oh-so-special.html
    Genele din aceasta poza sunt la fel care imi plac mie :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da, sunt foarte faine acestea, mai usor de purtat decat celelalte, aici se gasesc: http://www.kkcenterhk.com/p6138/ES-10-Pairs-Handmade-Glamour-Big-Eye-Eyelashes(Transparent-Stem)/product_info.html

      Cu codul vintagelooksimona, ai o reducere de 10%. Daca te hotarasti sa comanzi, sa citesti cu atentie informatiile despre shipping, nu m-am uitat sa vad cum sta treaba, dar stiu ca ajunge coletul la posta vamala.
      :)

      Ștergere
  24. Te rog dak mai ai gene kkcenterhk IV ...vreau si eu !!!:(:( crede ma ca m-au inebunit cat de frm sunt ..adica iti sta tie bne :*... astp rasp ms mult d tot:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, draga mea, din pacate nu le vand eu, le-am primit pentru testare de la firma despre care scriam in postare. E un site din China, cu livrare internationla. :P
      Am pus mai sus link-ul daca doresti cumava sa comanzi :)

      Ștergere
    2. Uite, daca iti place asa de mult modelul acesta, iti pot trimite o pereche, numai sa ai lipici tu.
      Scrie-mi un mail la la vintagelooksimona@yahoo.com cu datele tale si iti trimit prin posta o pereche din cele pe care le am eu. E ok? :)

      Ștergere
  25. M-ai am o intrebare si numai te deranjez:*:*:*:
    Cat costa mai exact cu totul ??
    / cat dureaza pana ajung.....astp rasp:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vrei perechea pe care ti-o ofer eu, nu costa nimic si ajunge la tine in 3-4 zile, incerc sa o pun la posta cat mai repede, de pe site, probabil dureaza cca 10-14 zile, nu stiu exact, nu vreau sa-ti dau date eronate. Sa fii atenta numai la shipping, cred ca daca bifezi "gift" undeva, e gratis transportul, eu nu am comandat ca sa fiu 100% sincera, doar le-am primit de la ei... :)

      Ștergere
  26. sigur ca vreau :*:*:*:*:*:**::*:**: ???? nu stiu sa comand dupa pagina de comandare:(:(:(:(:(:(:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trimite-mi mail la vintagelooksimona@yahoo.com cu adresa si numele tau si incerc sa ti le trimit cat mai repede posibil.

      Ștergere
  27. Am trimis toate datele :*:*:*:*:*ai prim e-mail?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am raspuns, sper sa fii primit mailul meu, pare ca are ceva probl.

      Ștergere
  28. Buna Simona:*:*:*:*
    Le-am primit:*:*:*:*Sunt asa de fericita ,cred ca niciodata nu am mai fost asa de fericitta ,sunt frm :*:*:*:*:*iti multumesc mullt de tot:*:*:*:*:*:**:*:

    RăspundețiȘtergere
  29. SI tu scumpa mea:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!