"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

sâmbătă, 28 februarie 2015

Testează NIVEA Q10 plus Serum Pearls!

Bună, dragilor!

Nu știu dacă ați aflat dar pe buzzaar.eu vă puteți înscrie pentru a testa în mod gratuit noul Nivea Q10 plus Serum Pearls. 
Testarea însă este deschisă pentru doar câteva orașe, din câte se pare. Mai multe detalii AICI.
Eu m-am înscris, am fost acceptată și urmează să primesc coletul.

Baftă!


Un weekend minunat vă doresc! 


                           VintageLook

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru pont!M-am inscris si eu
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. M-am inscris , dar fara noroc :( ... Astept review la el si apoi ma decid daca il cumpar sau nu :). 0 primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo, ia sa arunc si eu un ochi! :)

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!