"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

luni, 17 noiembrie 2014

3 modele de cizme cu toc pentru toamnă

Mie îmi plac mult cizmele cu toc, probabil ați văzut că port foarte des astfel de încălțări din toamnă până în primăvară, de preferat cu dres mat și pantaloni scurți. 
               De pe unul dintre cele mai cunoscute site-uri de încălțăminte online, am ales pentru postarea de astăzi trei modele de cizme cu toc (eu îmi doresc mult de tot unele camel), la prețuri decente:


Cizme Nexon Negre(link) - 149 lei



Cizme Sumar Maro(link) - 69 lei






Care model vă atrage cel mai mult? Voi purtați cizme cu toc?




                             VintageLook

2 comentarii:

  1. Eu votez pentru cele negre, sunt superbe! Pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac cele negre cel mai mult, de aceea le-am si pus in capul listei. Eu vreau insa unele camel, am o noua obsesie, precum si o geanta la fel, nu neaparat pentru a fi purtate impreuna, dar asa...sa fie :P

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!