"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

miercuri, 8 octombrie 2014

O nouă extragere

Bună seara, doamnelor!

            Duminică 5 octombrie, a fost ultima zi în care câștigătoarea bluzei albe cu peplum de la giveaway-ul de luna trecută, mă mai putea contacta cu datele sale în vederea trimiterii premiului, însă nu am primit până acum niciun semn de la aceasta, astfel încât am făcut o nouă extragere. Cu această ocazie, am observat, cu mare părere de rău, că la extragerea precedentă pusesem la numărătoare și o înscriere invalidă, era doar un share pe facebook și nu o înscriere propriu-zisă, motiv pentru care, de această dată am centralizat într-un tabel toate înscrierile - este vorba despre 37 (ultimele două comentarii sunt trimise după data de 26 septembrie, adică după ultima zi de înscriere și deci nu sunt luate în considerare). 

Lista participanților:

Diana Ionela Panait
Beauty and others
Little Princess
Mari V
nadia candrea
Deyutza
Gabriela Militaru
Stan Georgiana
claudia_mami
10  Claudia Choice
11 Girl Pearl
12  cristi andreea
13  Vasile Mihaela Cosmina
14 Cioburi de vise
15 Calin Andreea Daniela
16 Simona Paun
17  C.L.M
18  sanditza
19  Alexandra-Oana Marat
20  Mihai
21 LAURA LOREDANA M.
22 Stelian Gheorghe
23  Jullya
24 alina hurmuz
25  smarandache daniela
26  Ana-Maria Gurgu
27  Cata Pop
28 Mara Pia
29  Giorgiana Gio
30  Gavriloi Adina
31  MARY ANTON
32  Raluca Ene
33  Camelia5
34  Jane
35  CRISTINA Nichita
36  Ghizdavu iuliana simona
37 Fonodi Erika

Random am ales:


Gfc: jullya_alexxa
Fb: Jullya Cryss
Share: https://www.facebook.com/jullya.cryss/posts/909450345750542

Felicitări, Jullya, te aștept cu datele tale pe adresa mea de mail vintagelooksimona@yahoo.com până duminică 12 octombrie. Sper să fie în regulă de data aceasta și să pot oferi acest premiu. 

Vă mulțumesc foarte mult, tuturor pentru înscriere, pregătesc în curând și un micuț concurs pe pagina de facebok a blogului, așa că stați pe aproape. 


Până una-alta, până vineri, pe blogul meu, mai este activ concursul organizat împreună cu Ioana Nae, care are drept premiu această pereche de cercei handmade:














Din păcate sunt foarte puține înscrieri până în acest moment, deși eu am fost foarte entuziasmată de propunerea Ioanei de a organiza acest giveaway pe blogul meu. Vă așteptăm cu mare drag înscrierile voastre AICI.



                          VintageLook

2 comentarii:

  1. eu m-am inscris si pentru cerceii oferiti de Ioana, sunt minunati!
    Felicitari castigatoarei, daca nu raspunde, vreau eu bluza <3 glumesc!!! random hotaraste!
    pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ma bucur foarte mult pentru inscriere, draga Nadia, pentru ambele de alfel, multumesc frumos!
      Despre aceasta nici nu stiu ce sa mai zic...nu stiu cum ar fi corecta urmatoarea extragere in cazul in care nu primesc niciun semn nici acum... :(

      Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!