"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

duminică, 8 septembrie 2013

Brische Cosmetics pe Aoro

  
   



      Brand-ul Brische l-am descoperit pe Aoro in cadrul primelor comenzi pe care le-am facut pe site, cand am ales … un ruj evident, asta pentru ca, probabil v-ati dat seama ca mai nou am facut o mica obsesie pentru rujuri, in conditiile in care foarte multi ani am folosit doar creioane pentru colorarea buzelor (inca mai folosesc, dar nu in fiecare zi).
        Brische este un brand spaniol nascut in 1970 ca o afacere de mici proportii (doar parfumuri si cateva produse de makeup), dezvoltandu-se in urmatorii 15 ani pe mai multe segmente si castigand tot mai multa notorietate.
          Asa cum am mai spus, eu personal nu am auzit de acest brand, insa ceea ce mi-a starnit curiozitatea mai intai de toate o reprezinta gama pentru ingrijirea parului. De ce? Datorita analogiei pe care am facut-o cu keratina lichida (produs desprea care nu mai trebuie sa spun nimic) care provine tot din Spania.

        Postarea aceasta are drept scop impartasirea catorva produse distribuite sub sigla Brische care mie mi-au atras atentia:
Din gama de ingrijire a parului, am ales cateva produse reprezentative:

 
Sampon cu biotina 29 lei/500 ml 
Sampon cu keratina 27 lei/500 ml  
Sampon cu ulei de argan 29 lei/500 ml


Masca de par cu keratina 29 lei/500 ml
Masca de par cu biotina 31 lei/500 ml
Masca de par cu ulei de argan 31 lei/500 ml

Ser pentru stralucire cu ulei de argan 49 lei/60 ml
Ser pentru varfuri despicate 42 lei/60 ml

       Pe langa acestea am mai vazut si o gama pentru ingrijirea parului cu placenta (contra caderii parului si pentru fortifiere). Cum mie ochii imi sticlesc de fiecare data cand aud cuvantul serum, as fi tentata de ultimul produs si anume serul de reparare a varfurilor despicate. 

       Gama de ingrijire a fetei este una foarte bogata, cuprinde 27 de tipuri de produse, de la cele pentru demachierea si curatarea tenului pana la cele pentru tonifiere, calmare si prevenire a ridurilor: 3 tipuri de tonice, creme si serumuuuuri. :)
Crema de fata pentru fermitate 
cu caviar 31 lei/50 ml
Crema de fata pentru reintinerire 
cu aloe vera 29 lei/50 ml
Tratament pentru regenerare 
cu particule de aur 57 lei/ 50 ml
Crema de fata cu extract de melc 
50 lei/50 ml
La cremele de fata, preturile incep de la 29 de lei si se opresc la 58 de lei. Eu as fi tentata de Brische Rose - apa pentru purificarea tenului sensibil 23 lei/ 500 ml.
Gama de produse de makeup este foarte bogata, cuprinde practic tot ceea ce este necesar pentru un machiaj complet si complex. Ce am selectat eu pentru exemplificare:

Fard de pleoape 5 nuante 22 lei
Fard de pleoape 4 nuante 21 lei

Fard de pleoape 3 nuante 14 lei

Paleta 5 nuante 24 lei
Pudra multicolora 24 lei
Bronzer 30 lei

Terracotta blush 23 lei


Si evident cateva rujuri:

Brische Gerard 11 lei   -   Brische Luxe 14 lei   -   Brische Hidratante - 10 lei
         Precum v-ati dat seama, aceasta marca de produse are preturi foarte, foarte bune, acesta fiind primul lucru care mi-a sarit in ochi navigand pe site si principalul motiv pentru i-am dedicat aceasta postare.
         Despre calitatea acestor produse nu am cunostinte, eu nu posed decat un ruj din categoria Brische Gerard, care in afara de mirosul arificial, imi place foarte mult. Este singurul meu ruj cu acea nuanta de roz perfect, curat, mat (fara particule sclipitoare). 

Toate produsele Brische, inclusiv gama de ingrijire a corpului, despre care nu v-am vorbit, le puteti gasi AICI



Voi ati incercat vreun produs Brische pana acum? Ce stiti despre aceste produse?


VintageLook 

16 comentarii:

  1. Simona, all the stuff looks so good. I am curious to try the products for hair with Argan oil since I often use it!:) The lipstick you got is very lovely, I like that shade, soft and romantic!:) Happy Sunday dear, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  2. Au preturi foarte,foarte bune si pana acum tot ce ai prezentat,ma tenteaza:)
    Pacat ca tocmai am facut o comanda elf:D
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. de 3 zile stau problematic de mult pe aoro, parca vad ca mi se lipesc degetele de tastatura...

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca ma bate gandul sa incerc samponul si masca cu ulei de argan. Imi cam fac cu ochiul :P Nu stiam de produsele astea pe aoro. Mersi de informatii :* :*

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am auzit de marca asta, chiar sunt curioasa sa caut ceva review-uri pe blogurile spaniole, sa aflam mai multe informatii.

    RăspundețiȘtergere
  6. De la tine aflu, acum, despre aceste produse!
    Bineinteles ca ma ispitesti. :P Asta in situatia in care, prin nu stiu ce minune, mi-am indus o stare de cumintenie!:))

    Frumos articolul tau!
    Pup, draga mea!

    Ilda
    lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca e o premiera si pentru mine, imi place cum le-ai prezentat.
    O saptamana frumoasa!
    xo

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu le-am incercat, nici nu stiam de ele...
    M-ar tenta produse pentru par cum ar fi samponul cu keratina, masca cu keratina sau gama pentru ingrijirea parului, cu placenta...Nici produsele de make-up nu arata rau, imi plac fardurile de ochi pentru ca sunt viu colorate.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hihi, am incercat un ruj, un rimel si un corector solid, si dintre toate, rujul epreferatul meu!E mereu intens si nu se intinde deloc de pe buze si ramane acolo si dupa ce gust ceva..:D
    Rimelul e..hmm, ok dar nu extraordinar iar corectorul merge.Dar rujul il adooor!

    RăspundețiȘtergere
  10. "Chestia" aia cu extract de melc imi suna tare dubios.. :)) Chiar am vazut intr-un online shop de aici din Finlanda o crema similara, insa nu mi-as lua, melc si crema pt. mine nu dau bine in aceeasi propozitie.. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, e vorba despre alantoina, e si de origine animala (cea de melc), dar si vegetala. Are beneficii multiple pentru piele si e un ingredient des folosit in industria cosmetica. Eu nu am nicio treaba, mi-as pune aproape orice pe piele daca as avea certitudinea ca imi face bine :)))

      Ștergere
  11. Ce nuanta este rujul roz? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Si acela este rozul de pe buze? In poza de pe site pare a fi un rosu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa zic, cred ca seamana mai mult cu swatch-ul de pe mana in realitate. Uite, l-am mai purtat si aici: http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2013/12/propunerea-mea-pentru-machiajul-din_22.html Poate te ajuta.
      Blitz-ul modifica oricum nuantele si din pacate, nu am un aparat atat de bun incat sa redea fidel realitatea.
      Eventual cauta si pe site-ul lor http://www.brische.com/es/, poate reusesti sa gasesc o descriere sau o poza mai buna cu nuanta/nuantele.

      Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!