"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

joi, 30 mai 2013

O surpriză violet de la un Iepuraş albastru...

           Dat fiind faptul ca am avut probleme cu gestionarea timpului liber, nu am reusit sa impart cu voi, in mod public, micile mele bucurii din ulima vreme, asa cum este cea pe care vreau sa vi-o arat astazi. De fapt aceasta bucurie nu este una chiar mica, desi masoara 8/17 cm, a produs muuuuulta satisfactie si bucurie in viata mea. Treaba sta in felul urmator - de Iepuras am primit doua cadouri care m-au dat pe spate, cum spune o vorba. Ambele au fost extrem de surprinzatoare si ambele mi-au produs puternice emotii (pozitive). Prima a fost acest minunat etui violet cu aplicatii metalice aurii:
Chiar si pana aici arata absolut grozav, pentru ca mie care, in copilarie colectionam ambalaje de dulciuri si cutiute de tot felul, acest etui m-ar fi incantat de numai si mi-ar fi pus imaginatia la incercare cu privire la utilitatea lui. Daaar:

Daaaaa, este vorba despre o paleta Tarte Cosmetics TEN in editie limitata absolut minunata pe care o iubesc de nu mai pot!!! 
Tarte TEN limited-edition collector's eyeshadow palette
Precum se poate observa sunt 10 nuante, 3 mate si 7 perlate si vine insotita de doua accesorii: un creion cu doua capete (negru si violet) foarte pigmentat si o pensula foarte buna de care aveam nevoie.
Orice fata pasionata de make up cred ca isi poate imagina lesne, starea de totala beatitudinea care m-a cuprins cand am tinut pentru prima data in mana aceasta bijuterie. Evident ca este cea mai buna paleta a mea din punct de vedere calitativ si am topait ca un copil prin casa cand am primit-o. 

Ea este Iepurasul care mi-a facut aceasta surpriza minunata. Iti multumesc inca o data din suflet, m-ai facut fericita nu o data, ci de fiecare data cand pun mana pe aceasta paleta!!!

Daca doriti o sa revin cu swatch-uri si un machiaj realizat integral cu aceasta paleta, ce ziceti?


VintageLook 

39 de comentarii:

  1. Desigur, mi-ar placea sa vad un machiaj cu aceasta paleta. sa o folosesti cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahhh Tarte Cosmetics!!! Cat de frumos au putut sa ambaleze paletuta si ce culori frumoase. Eu imi doresc un rimel de la ei (Lights, Camera, Lashes! 4-in-1 Natural Mascara) despre care am auzit atatea lucruri bune. Din pacate l-am trecut pe wishlist pentru cand plec prin strainatate pentru ca la noi nu stiu unde l-as putea gasi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie paleta aceasta mi-a deschis apetitul, tare as mai vrea sa incerc si alte produse! :P

      Ștergere
  3. Paleta de machiaje cuprinde exact acele nuanţe care îmi plac şi mie.
    Să foloseşti cu mare plăcere ambele cadouri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e foarte purtabila, e perfecta pentru machiajul de zi.
      Multumesc frumos! :)

      Ștergere
  4. Arata superb paletuta...imi place foarte mult ambalajul si culorile sunt pe gustul meu... Minunat cadou ai primit. Sa-l folosesti cu cea mai mare bucurie. Si eu vreau sa vad si swatch:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi Simona! The palette looks so great, never tried make up stuff from this brand, very curious about! The shades are all amazing! Looking forward to see the make up look you will create with it! Kisses dear! xo

    RăspundețiȘtergere
  6. Aoleu, salivez aici intr-o cana cu ciocolata calda(e un frig de nu mai pot, la mine si ploua raaaaaauuuu :( si maine am examen,iar tu ma ispitesti aici cu bunatati!!!) Esti foarte reeeeaaaaaaa!!! :(((
    In alta ordine de idei, urasc facultatea, nu am timp de nimic, abia astept sa scaaap, sa citesc si eu un articl linistita, sa fac si eu mai multe machiaje, mai multe articole!:( Off!
    PS: Sunt frustrata azi, ma scuzi!
    Pupicei!
    SA te bucuri de cadou!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, scapi de facultate si dai de serviciu si nu o sa mai ai timp nici atunci, asa cum mi s-a intamplat mie nu demult. :( Off, e foarte greu sa le faci pe toate, mereu trebuie sa sacrifici din timpul destinat pasiunilor, nu-i corect...
      In alta ordine de idei, si la mine e frig rau de tot, ploua, e deprimant :( As sta numai in casa, recunosc!
      Iar despre paleta ce sa mai spun, sunt sigura ca si tu te-ai fi bucurat la fel de mult ca si mine :)

      Multumesc, mult, te pup!

      Ștergere
  7. Extraordinar gestul Cristinei! O aplaud pentru el!
    Arata excelent paleta, sunt foarte frumoase nuantele...de-abia astept swatch-uri si look-uri!!!
    Draga mea, iti doresc sa folosesti cu mare bucurie darul Iepurasului albastru!:)

    Te imbratisez!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ilda, intr-adevar Cristina e de nota 10...nu am cuvinte! :)
      O sa revin cu bijuteria mea cu tot!! :)

      Ștergere
  8. E pur si simplu superbaaaa paleta, iar gestul fetei este mai mult de cat frumos, nu am cuvinte. Sunt sigura ca o sa o folosesti cu cea mai mare placere :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Criss, ma bucur ca-ti place si tie! Multumesc, intr-adevar o folosesc cu maare placere! :P

      Ștergere
  9. E chiar lovely, vreau sa vad un look!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un gest frumos. Arata superb culorile! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. ce bine arata, inital am crezut ca e un clutch :)) super fashion! kisses
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat de frumoasa este! Si in interior si la exterior! Sa te bucuri de ea si sa o folosesti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  13. Vezi, copiii cuminti primesc cadouri si sunt apreciati!!:)Spor la "moscoleala" ,mai ales ca te pricepi, daca ajungea in mainile mele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D daca e asa, asta ma motiveza sa fiu foooooarte cuminte si pe viitor!! :P
      Merci, merci!!

      Ștergere
  14. Cu placere, ma bucur de bucuria ta :)
    La multe machiaje frumoase si s-o folosesti cu placere!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult de tot, Cristina, nu am cuvinte sufieciente sa-mi exprim recunostinta! :)

      Ștergere
  15. Wpw, ce frumos arata!!! Acum imi va sta gandul numai la ea! S-o folosesti cu placere (desi sunt convinsa ca-i asa) si cu inspiratie!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, sa stii chiar o folosesc mare placere si maxima incantare! :P
      Pupici!

      Ștergere
  16. molto carini questi colori (: Reb, xoxo.

    *Fammi sapere cosa ne pensi del post che ho appena pubblicato:
    http://www.toprebel.com/2013/05/finalmente-casa.html

    RăspundețiȘtergere
  17. E absolut minunata paleta!:) Bucura-te de ea!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa o folosesti cu drag si asteptam un machiaj cu aceasta paleta, sa-ti mai vedem un pic ochisorii minunati! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, merci, merci, promit ca voi reveni cu cateva poze! Pup!

      Ștergere
  19. s-o folosesti cu placere si asteptam si un machiaj :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Este o paleta absolut fabuloasa, sa o porti cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa te bucuri cu drag de ea, o meriti!:*

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!