"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

duminică, 30 decembrie 2012

Ce fond de ten folosesc in prezent


       BB CREAM Holika Holika si fond de ten KRON 1959 - review


        Va spuneam mai demult, prin tot felul de postari, ca rareori folosesc un singur fond de ten. Asta se intampla din cauza faptului ca am eu impresia ca de la luna la luna, tenul meu capata alta nuanta si parca niciodata un flacon intreg de fond de ten nu mi se potriveste pefect pe parcursul a 5-6 luni de folosire (cam atat ma tine pe mine un tub de fond de ten). Din aceasta cauza am ajuns de-a lungul timpului sa tot combin fondurile de ten intre ele, pentru a le armoniza permanent cu nuanta tenului meu.
            Nu am precizat niciodata ca acesta este un lucru bun, este doar modalitatea mea personala de a avea mereu un fond de ten potrivit nuantei pielii mele.
            Pe la sfarsitul verii mi-am cumparat de pe ebay BB Cream-ul Holika Holika in varianta pentru ten gras. Atunci inca mai aveam probleme cu excesul de sebum si cosuri pe mandibula si mi s-a parut a fi o buna varianta pentru problemele tenului meu de atunci.
            BB Cream-ul acesta este practic un fond de ten in adevaratul sens al cuvantului, asta pentru ca nu are acoperirea discreta a unui BB Cream, ci este inzestrat cu o acoperire medie spre mare, deci pot sa spun ca am fost foarte multumita de felul in care mi-a camuflat acneea si urmele de pe mandibula.
            Reuseste sa tina foarte bine sub control excesul de sebum din zona T, intr-un cuvant este minunat, din punctul meu de vedere, pentru un ten gras cu probleme. Are un SPF maricel si bun de luat in seama – 30 si se pare ca se gaseste in trei nuante. Eu il recomand asadar, pretul este in jur de 7,00 dolari pe ebay, adica in jur de 25 de lei pentru 30 ml. Nu va pot ajuta cu nimic din ceea ce inseamna lista de ingrediente, deoarece nu este nimic scris in engleza, e asiatic intru-totul.
            Din pacate cand l-am ales eu, nu am vazut specificatiile privind nuantele, asadar m-am ales probabil cu cea mai deschisa nunata, nu pot sa verific pentru ca nu prea ai cum, precum am spus mai sus, asadar l-am folosit o buna bucata de vreme cu bronzer peste, insa nu mi-a prea placut cum arata, asa ca am decis sa-l combin cu o nuanta mai inchisa de fond de ten. Trebuie sa adaug faptul ca, desi eu am vazut pe ebay doua tipuri de nuante (light si medium), fetele care l-au mai folosit spun ca nu se gaseste decat intr-o singura nuanta, este posibil ca vanzatorii sa ii puna informatiile gresite despre culoare, asa ca fiti atente, daca intentionati sa-l comandati!!!
            Am ales pentru asta un fond de ten pe care l-am vazut la Criss pe blog, aici mai exact, pe care, de altfel, chiar ea mi l-a cumparat dintr-un targ de weekend, de aici din Timisoara.
            Fondul de ten Kron, dupa parerea mea este destinat tenurilor normale, este destul de hidratant, cremos si are o acoperire medie. Eu am o nuanta destul de inchisa, nr. 04 Cognac, se intinde foarte frumos pe piele, poate fi aplicat in mai multe straturi si mentine destul de mult timp nivelul de hidratare al pielii.

            Eu nu am auzit de marca Kron, este produs in Germania, am gasit aici si un site, daca sunteti interesate si cunoasteti limba germana. Se numeste Kron – Sensation Make Up costat 10,00 lei/ 30 ml. Criss are si pudra (review-ul ei) de la aceeasi marca, acum sunt si eu curioasa sa o incerc si pe aceasta, din pacate vremea a fost cam aiurea in Timisoara si nu am mai fost nici eu si nici ea in respectiva zona a orasului pentru a o cumpara. Probabil in primavara, daca vom mai gasi produsele acestea.
            Amestecul il fac intr-un recipient micut de 10 ml, o mostra de fond de ten si adaug in mod permanent ori BB cream, ori fond de ten in functie de cum mi se pare mie ca s-a schimbat nuanta tenului – iarna de obicei se deschide la culoare. Consistenta de acum este foarte potrivita nevoilor actuale ale tenului meu, pielea iarna este mai mult uscata, spre foarte uscata in anumite zone, asa ca cele doua impreuna au exact textura ideala de care tenul meu are nevoie in aceasta perioada a anului.
            In concluzie am cheltuit 35 de lei pentru 60 ml de fond de ten, care in mod normal ar trebui sa-mi ajunga aproape un an de zile. Nu stiu daca il voi folosi atata timp, depinde de ce fel de transformari va mai suferi tenul meu la vara si ce nevoi va avea atunci, insa din punctul meu de vedere este un pret decent pentru un produs de care sunt foarte multimita.
 Daca aveti intrebari, va rog nu ezitati, sectiunea de comentarii si adresa mea de mail vintagelooksimona@yahoo.com, va stau la dispozitie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 NOTA: Insistent va rog sa tineti cont de faptul ca aceasta expunere este bazata pe experienta proprie, personala si subiectiva, pe care am avut-o cu acest produs pe perioada testarii, iar in cazul altui tip de piele, a altor asteptari si a altor factori independenti de mine, este posibil ca rectiile si impresiile la si despre acest produs sa fie diferite! 


   VintageLook  

32 de comentarii:

  1. Foarte ingenios, n-am auzit de nici una dintre marci, dar imi place cum arata pe tenul tau. A, si imi place mult si machiajul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Machiajul ochilor e realizat cu produse de la MUA, sunt vreo 4-5 nuante acolo, insa ca de obicei, aparatul meu e zgarcit cu detaliile si nu se vede mare lucru, dar m-am obisnuit deja. :)
      Ma bucur ca-ti place cum se vede pe ten combinatia mea, si eu sunt chiar multumita de rezultat si de costul total, ca sa fiu sincera. Incerc sa nu mai cheltuiesc sume prea mari pe produsele cosmetice.

      Pupici! :)

      Ștergere
  2. pe cat sunt de "nebuna" cu gelurile de dus, pe atat sunt de statornica la fondul de ten. intr-un fel ma bucur :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu stiu ce tot caut, ca sa fiu sincera, insa oricat de mult mi-ar placea un fond de ten, data viitoare incerc totusi altceva :)) Rareori am cumparat aceasi marca, cred ca Normadermul a trecut testul totusi, de acolo am invatat sa le si combin intre ele, pentru ca sunt prea putine culori disponibile.
      Tu, insa cu gelurile de dus, intreci orice pasionata de cosmetice pe care o stiu eu :))))

      Ștergere
  3. Buna, Simona!
    Draga mea, eu nu am lipsit de-aici, chiar daca nu am dat semn, insa am vrut sa las feedback dupa ce savurez in liniste postarea (mai ales ca-mi sunt realmente utile ultimele postari), nu in goana!
    Am si eu acest BB Cream, ne coincid opiniile, ii voi face si eu un review insa mai am nevoie de timp pentru edificare 100%!
    Pupicei, pupicei!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutari, Ilda, ma bucur daca zici ca-ti sunt de folos ultimele postari.
      Abia astept sa vad si impresiile tale despre bb cream-ul acesta, nu am vazut prea multe review-uri in blogosfera pana acum.
      Pupiiici! :)

      Ștergere
  4. Hi Simona, I'd love to try the BB cream! Wow your make up look is so beautiful and perfect, you look very lovely! Happy sunday dear! Kisses! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am comandat si eu de pe Ebay bb-cream Holika Holika dar eu nu am vazut sa scrie undeva nuantele. Sper sa nu fie prea deschis si al meu :)))
    De celelalte firme nu am auzit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pai nici eu nu am vazut prima data, unii vanzatori nu specifica faptul ca sunt mai multe nuante, abia mai tarziu am vazut.
      Sunt curioasa cum e al tau, sper sa ti se potriveasca.
      Pupici!

      Ștergere
  6. Eu il am chiar de la 1 septembrie, atunci l-am ridicat de la posta vamala. :d Mai am 2/3 din el desi l-am folosit de atunci aproape zilnic.
    Prima oara l-am incercat pe mana si s-a facut portocaliu...deja imi venea sa-l arunc la gunoi. Dar i-am mai dat o sansa si l-am aplicat pe fata: in primele 10 secunde eram portocalie(nu tare, o tenta de portocaliu) si apoi s-a adaptat atat de frumos culorii tenului meu incat nu-mi venea sa cred. Tind sa cred ca a oxidat la inceput...alta explicatie nu gasesc.
    Ce-i drept, eu am tenul alb si mi se potriveste la fix nuanta asta dar din cate am vazut si am cautat pe google, nu exista mai multe nuante la bb creamul Holika cu ambalaj albastru. Stiu ca mai sunt cu ambalaj portocaliu, verde si galben parca...poate acelea sa fie o idee mai inchise ca nuanta desi nu cred:(.
    Am vrut sa-i fac si eu review dar nu mai am camera foto iar telefonul nu face poze prea frumoase:(.
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la tine cred ca l-am vazut prima data si imediat dupa aceea am reusit sa-l comand si eu. Ce ciudata e chestia cu oxidarea, eu nu am patit asa cu el niciodata, mi s-a parut ca are un subton rece mai mult, dar poate conteaza mult si culoarea pielii, nu stiu ce sa zic. E fain ca la tine se potriveste perfect la nuanta, eu va trebui sa caut un altul data viitoare, dar si asa sunt curioasa sa incerc si o alta marca.

      Referitor la nuanta, nu as vrea sa dau informatii eronate, insa la cel pe care l-am cumparat eu nu se specifica nicio culoare, insa mai tarziu cand m-am uitat si la alti vanzatori am vazut ca aveau specificatii gen light si medium, insa poate este aceeasi culoare si interpretata de fiecare vanzator in felul sau...nu m-am gandit la asta pana acum, ce-i drept...

      Merci pentru comentariu, te puuup si eu! :)

      Ștergere
  7. M-ai facut curioasa in legatura cu acest bb cream, cred ca mi-l comand si eu dupa sarbatori, ca astazi mi-am golit cardul pe un mantou din Mango :D. Te-ai gandit bine sa le combini, atat pentru nuanta, cat si din perspectiva texturii. Sa stii ca rezultatul arata foarte frumos. Te pup, sa ai un 2013 genial!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sa stii ca si mie imi place cum arata acum pe tenul meu, iar cele doua tipuri diferite de textura s-au combinat perfect. Nu stiu cat e de ok metoda mea, eu doar am expus-o, nu am recomandat-o, insa mie imi place rezultatul.
      Daca iti comanzi bb cream-ul, sa fii atenta la nuanta, se pare ca aceasta ar fi singura disponibila, deci sa nu-ti fie prea deschisa.

      Abia astept sa vad mantoul Mango, eu mor dupa sacourile si paltoanele lor, au o lucratura perfecta, ca in timpurile bune.

      Te pup si eu, un an numai cu impliniri! :)

      Ștergere
    2. Eu sunt alba ca hartia, asa ca voi fi atenta sa o iau pe cea mai deschisa :)) Mantoul are un croi foarte interesant si jur ca as fi plecat cu jumatate de magazin acasa azi. Te pup!

      Ștergere
    3. Te anunt ca mi-am comandat BB cream-ul, abia il astept!

      Ștergere
    4. Hihi, abia astept sa-ti aflu parerea, sper sa-ti fie buna culoarea. :)

      Ștergere
  8. arata foarte natural pe tenul tau.. pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cu toate astea acopera foarte bine, de aia imi place si mie rezultatul. :) Merci!

      Ștergere
  9. Ce ten frumos ai și ai niște ochi superbi. Ești tare frumoasă. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ioana, nu e chiar asa frumos in mod natural, dar ma bucur ca se vede bine. Pupici! :)

      Ștergere
  10. ...mai ochisori frumosi :)
    stii , eu folosesc cam de un an fond de ten , dar a inceput sa-mi placa , folosesc o cantitate foaaarte mica , mai ales la ochi daca am ceva cearcane , dupa ce termin ce am , vreau si eu BB cream , pare tare comod !
    iti doresc un an fericit si linistit ! multi pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai trebuie sa incerci si un BB cream, mai ales daca nu iti place sa folosesti o cantitate mare de fdt. S-ar putea ca bb cream-ul sa fie chiar produsul care sa ti se potriveasca tie perfect.
      Multumesc mult, un an minunat si tie! Pupici!

      Ștergere
  11. Un An Nou plin de bucurii si fericire!
    La multi ani!
    Cu drag,
    Corina
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Am tot vrut sa incerc un BB cream dar nu am reusit.Cel de la Garnier e plin de alcool din ce am vazut iar cel de la Maybelline nu acopera nimic. Pe net vad ca exista multe dar tot evit sa imi fac card pentru cumparaturi online. Ca deja uneori cheltui mai mult decat am nevoie. Nu vreau sa o iau razna de la un card:))

    Acum testez fondul de ten de la Giordani.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, din punctul meu de vedere nu ai pierdut mare lucru ca nu ai incercat un bb cream. Adica depinde ce vrei de la un astfel de produs, pentru ca daca iti trebuie o acoperire mica e ok, insa eu de exemplu am nevoie de o acoperire medie spre mare, iar acest produs imi place tocmai pentru ca se comporta ca un fond de ten, deci practic... Mie nu mi-a placut niciun alt bb cream pana acum, cu exceptia acestuia, iar restul efectelor pe care se spune ca le-ar avea asupra pielii, ei bine, eu nu am observat nimic. Apreciez doar spf-ul din aceste produse.
      Iar in ceea ce priveste cardul de cumparaturi, tin sa te felicit pentru faptul ca ai reusit sa te tii tare si sa nu-ti faci unul, e o mare virtute din punctul meu de vedere, mai ales in conditiile in care eu sunt in plin proces de minimizare a cheltuielilor cu cosmeticele, deci fac eforturi sa ma tin departe de cumparaturi. :P
      Produsele de la Giordani, mie imi plac foarte mult, asteptam review-ul tau.

      Merci de vizita, pupici si un an nou plin de realizari!

      Ștergere
  13. Eu vara nu folosesc fond de ten DELOC . Cam de 2 saptamani am reinceput sa folosesc din ce aveam , unul l-am facut cadou pt ca nu imi mai placea , de unul nu sunt prea multumita si a mai ramas unul pe care il folosesc momentan . E de la Maybelline . O sa-l folosesc pana se termina si apoi o sa-mi iau si eu BB Cream . Eu folosesc fdt cu o nuanta mai inchis decat pielea mea pt ca urasc ca sunt asa alba la fata , nu neaparat pt ascunderea imperfectiunilor . Si intotdeauna , pt asta , port esarfe . Dar cum imi plac si iarna imi tin de cald .. e bine :) Mai zic INCA O DATA : esti o frumoasa . Ai o frumusete deosebita . Si nu arati de 30 de ani nici macar 1% .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o norocoasa ca poti sa NU folosesti fdt vara, eu nu am un ten atat de frumos ca sa pot sa fac asta, ma bucur ca tu ma vezi asa frumoasa :p, insa culoarea tenului meu e tare neuniforma si mai am si cateva capilare sparte in jurul nasului, deci am mare nevoie de fond de ten :(
      Cu fondul de ten mai inchis, procedam si eu la fel mai demult, eu il intindeam bine si pe gat ca sa nu se vada diferenta, insa dupa 12-14 ore cand ajungeam eu acasa, am realizat ca nu se vede asa de bine pe fata, mai ales in zona T ramaneau pete, asa ca am renuntat la "sportul" asta si am inceput sa ma obisnuiesc cu culoarea mea naturala. Sa nu mai zic ca mi-a fost tare greu sa renunt la solar si la stat la soare, nu ma suportam asa alba :))) Mi-a mai venit mintea la cap intre timp. :P

      Iti multumesc mult de tot pentru aprecieri, cred ca si aparatul are un merit aici, asa cum omite anumite detalii din machiaj, asa poate omite si anumite imperfectiuni ale fetei, gen linii si riduri etc...
      Te imbratisez sa ai un an nou minunat! Pup!

      Ștergere
  14. Eu imi doresc foarte mult bb creamul de la Holika Holika, dar m-am tot uitat pe ebay si nici eu nu am gasit unde scrie nuanta. Nu vreau sa-l comand si sa fie prea deschis. Mai astept putin poate apare :P Te pup :* :*

    RăspundețiȘtergere
  15. As vrea un sfat. Am cumparat un BB Cream de la Garnier nuanta Medium, dar e prea inchisa pentru tenul meu. Cum as putea sa deschid nuanta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu, in cazuri de genul acesta, amestec cu un alt fdt mai deschis la culoare, dar se schimba textura, evident. Alta modalitate nu cunosc :(

      Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!