"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

sâmbătă, 30 iunie 2012

Lotiune micelara Ivatherm - review

Buna dragelor,

Imi pare bine sa va revad dupa o perioada in care nu am prea activat in blogosfera in niciun fel, din pacate ritmul alert de la serviciu m-a tinut departe, insa acum pot sa va anunt cu maxima bucurie in suflet ca sunt in concediu si automat voi avea mai mult timp pentru mine si pentru blog.

Trecand peste lamentarile mele, va anuntam nu demult (sau acum ceva timp) ca sunt fericita posesoare a trei produse Ivatherm prin inscrierea mea in campania Trender de catre Simona, ca partenera de testare. Multumesc inca o data, si cu aceasta ocazie!
Am primit astfel:
1. lotiunea micelara ( aceasta a constituit motivul pentru care m-am inscris si eu in campanie, dar nu am fost selectata), 
2. lapte de corp pentru piele sensibila,
3. apa termala.

Astazi am de gand sa va impartasesc impresiile mele cu privire la lotiunea micelara. Este un produs pe care mi-am dorit sa il testez de vreun an (nu neaparat aceasta marca) si chiar era pe lista de cumparaturi pentru aceasta vara. Oricum ea va ramane in continuare pentru ca imi mai doresc sa incerc si alta marca pentru a face o comparatie.
Si spunand acestea, o sa va rog sa luati in calcul faptul ca este singurul produs de acest gen pe care l-am incercat, deci o comparatie ca eficienta si alte calitati cu un alt produs similar, este exclusa.

Cum l-am folosit:
De cand am primit flaconul l-am folosit in fiecare zi, dimineata si seara, insa de cateva zile l-am inclus in rutina mea pentru demachierea de dimineata si va ramane cu aceasta functie pana la epuizare.
Multe dintre voi probabil ati incercat-o deja, eu ma simteam la un moment dat ca si cand as fi singura persoana din blogosfera care nu a testat o lotiune micelara, o apa termala si un prods Lush. Uite ca primele doua, multumita Simonei, le-am bifat, mai am una… J

Descriere:
Produsul se prezinta sub forma unui flacon din plastic transparent si este prevazut cu un orificiu in partea superioara care dozeaza bine prdusul. Sistemul de inchidere este clasic si cam de proasta calitate (din punctul meu de vedere) pentru ca am reusit sa il si rup dupa doar cateva utilizari ( o sa va arata zilele acestea un sistem de inchidere care imi place mie extrem de mult, la un alt produs programat pentru review). Produsul in sine este un lichid transparent, similar apei, face putina spuma la agitare, masoara 250 ml si are 6 luni valabilitate dupa deschiderea flaconului.

Ingrediente: aqua, apa termala Herculane, polysorbate 20, glycerina, poloxamer 184, polyaminopropyl biguamide, chlorpenesin, allantoin, tetrasodium edta, parfum, sodium hydorxide.


Impresii:
Aplicare se face cu ajutorul unei dischete de demachiere si nu se clateste, asa scrie in instructiuni, desi chiar azi citeam pe blogul Pasagerei ca lotiunile micelare s-ar clati totusi. Voi cum procedati?
Eu am folosit-o mai intai pentru indepartarea ultimelor resturi de machiaj de pe fata dupa procedura de demachiere cu laptele meu Granier (caruia ii sunt fidela de vreo 6 ani), iar apoi mi-am spalat fata cu un sapun natural cu propolis, asa cum stiti voi ca procedez de vreun an incoace. Acesta operatine se petrecea seara, bineinteles, si deci clateam produsul de pe fata. Apoi mi-am dat seama ca il irosesc degeaba pentru ca sapunul meu indeparteaza resturile de machiaj oricum mai bine decat orice alt produs si nu se mai justifica o curatare atat de riguroasa inaintea spalarii efective, asadar l-am inclus in demachierea de dimineata si in modul acesta sunt foarte multumita. Acum nu il mai indepartez de pe fata practic.

Ce impresii mi-a lasat:
* imi pare un produs eficient, reuseste sa indeparteze cu succes urmele de machiaj de pe fata, nu l-am folosit pentru indepartarea machiajului ochilor, a se intelege, insa curata extrem de bine tenul,
* confera o senzatie de prospetime pielii, se comporta ca un tonic si tocmai de aceea imi place sa-l folosesc de dimineata, ador efectul “wake up” pe care mi-l creeaza,
* miroase foarte placut, a curatenie as spune eu, desi as fi preferat totusi sa nu aiba parfum,
* este un produs bland cu pielea, dimineata imi demachiez si ochii cu el si nu are absolut niciun efect neplacut asupra lor, usturime, iritatie (in cazul meu),
* se consuma destul de repede fiind lichid, deci nu l-as inscrie sub nicio forma in randul produselor economice,
* imi lasa pielea curata, catifelata si usor hidratata, nicidecum lipicioasa si imi permite aplicarea oricarui produs ulterior fara a interactiona in vreun fel cu acesta.

In concluzie pentru mine este un produs eficient si sunt foarte incantata ca am avut ocazia sa il testez. Nu il voi cumpara, deoarece imi doresc sa incerc si alte branduri pentru a face o comparatie si abia dupa aceea il voi putea evalua si din acest punct de vedere.


Mutumesc frumos Simona pentru ocazie de a testa un produs bun si unul pe care mi l-am dorit de foarte mult timp!

Voi ce lotiune micelara imi recomandati sa cumpar dupa ce voi termina acest flacon?

                                                   
VintageLook   

39 de comentarii:

  1. si mie mi -a placut mult:X insa pana sa gasesc iwostin capillin care are 7 ingrediente benefice pielii(deci asta ar merita sa nu l clatesc,dar totusi o fac:))) eu zic sa o clatesti pentru ca micelarele au in compozitie si ag de curatare,iar ivatherm are si un iritant,dupa cum ai spus si tu..Nici sensibio h2o de la bioderma nu are iritanti si merita incercata pe viitor:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draguta, o sa iau unul dintre cele doua dupa aceea, oricum vreau sa le incerc pe toate pana la urma. Chiar o sa ma uit azi prin farmacii sa vad ce preturi au, poate gasesc vreo oferta intre timp.

      Deci si tu zici sa o clatesc totusi, am inteles rationamentul, iti multumesc frumos!

      Pupici! :)

      Ștergere
  2. daca nu ai tenul sensibil,o poti folosi,insa eu ma cam faceam rosie de la ea... sa stii ca eu mi am schimbat rutina si folosind sfaturile Corinei,tenul arata muult ma bine,nu ma mai inrosesc,aproape am scapat de punctele negre,urmele de la acnee sunt si ele pe duca,cosuri nu prea mai am nici "in aceea perioada a lunii"si ma declar multumita:) Acum am cateva probleme cu descumarea din cauza retin a ,dar ma tot hidratez cu vreo 3-4l de apa pe zi + skin balancing gel si incep sa scap si de ele..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am subinteles din discutiile noastre ca ti-ai schimbat total rutina de ingrijire si abia astept o postare detaliata cu ultimele tale experiente in sensul acesta...

      Ohhh, si te invidiez tare de tot pentru faptul ca reusesti sa bei atata apa, rinichii mei ar fi asa de fericiti daca as face-o :P

      Pupici!

      Ștergere
    2. As fi tare curioasa sa aflu care sunt acele sfaturi ale Corinei care te-au scapat de punctele negre :D, caci eu nu mai stiu ce sa le fac.. Daca nu e mare deranjul ;;)! Multumesc!

      Ștergere
    3. Oana, te invit sa o intrebi pe Let's make a diva pe blogul eu, nu cred ca o sa mai citeasca aici intrebarea ta.

      Iti pun link cu blogul ei: http://becoming-a-diva.blogspot.ro/

      Sper sa te ajute! :)
      Pupici!

      Ștergere
  3. didnt know about this produt and brand dear, thanks for sharing!:) kisses!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu mi-a placut, in sesul ca mi se pare total inutila. Chiar am zis ca n-o sa mai iau veci micelare, dar am cedat in fata ofertei Bioderma. Deci daca tie ti-a placut asta, cred ca o sa te indragostesti de bioderma. Eu o folosesc dupa demachiant, ca si tine, si discheta dovedeste ca mai raman destule urme de machiaj pe ten dupa demachiere, ceea ce cu Ivatherm nu se intampla. In plus, la bioderma dozarea e mai eficienta si nu e deloc lipicioasa (eu am sensibio). O sa o cumpar de fiecare data cand e la oferta 1+1, la pret intreg i se pare totusi prea scumpa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar am incercat sa structurez review-ul astfel incat sa scot in evidenta faptul ca nu am deloc termen de comparatie cu o alta apa micelara, asa ca ma gandesc serios ca e posibil sa ai dreptate si testand o alta, sa am o cu totul alta perspectiva asupra acesteiea :P
      Deocamdata curata urmele de machiaj mai bine decat orice lotiune pe care am testat-o pana acum.

      Chiar ziceam ca o sa fiu atenta cand mai apare la ofera Sensibio 1+1, cum ai spus si tu si o sa incerc sa fac o comparatie...
      Lipicioasa mie nu mi se pare nici aceasta absolut deloc, dar stiu cat de mult depinde si de ten...

      Multumesc frumos pentru sugestiile tale, abia astept sa incerc si alta marca. :P
      Pupici!

      Ștergere
  5. Cred ca e primul review pozitiv pe care il citesc despre lotiunea asta. Pe mine nu ma tenteaza, nu mai folosesc lotiune micelara de putin timp dar daca mi se face iar pofta Bioderma ma cheama ca un magnet, imi place si-am folosit-o mult timp. De fapt niciodata nu-mi lipseste din baie dar nu o folosesc constant zi de zi.
    Si de obicei ma clatesc pe fata chiar si dupa lotiunea micelara, orice as face apa trebuie sa fie ultima care mi-a atins fata. Asta inainte de hidratare bineinteles.

    Pupici si week-end frumos iti doresc!
    Ai concediu, nu sta in casa cu blogul in brate chiar daca ti-e drag de el, fugi la plimbare, iesi intr-o drumetie undeva la munte, fa-ti amintiri noi! Relaxeaza-te! Bucura-te de vara! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Precum spuneam e singura lotiune micelara pe care am incercat-o...insa abia astept sa mai incerc si altceva... :)
      Bioderma se pare ca este de departe cea mai iubita! :)

      Multumesc frumos pentru urari si pentru sugestii, iti dai seama ca am un motiv pentru care sunt in casa in momentul acesta, insa voi incerca sa mai si ies din cand in cand si va trebui din pacate sa ajung si pe la munte cat de cat, desi chiar nu este una dintre placerile vietii mele...te pup, sa ai un weekend minunat! :)

      Ștergere
  6. Nu esti singura...nici eu nu am incercat lotiunea micelara, o apa termala un produs Lush sau alte produse de genul(de fel sunt foarte speriata, cand incerc un produs nou pentru ten,de posibilele efecte negative;)) :( imi pare foarte rau ca nu am fost si eu aleasa la campanie:)dar asta e poate data care vine;)).Sa te bucuri de produse si sa ai un concediu minunat :D:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici tu nu esti singura care nu ai fost aleasa in campanie, precum spuneam nici pe mine nu m-au selectat, noroc cu Simona... :p
      Deci sunt un pic inaintea ta acum, pentru ca am bifat si apa termala de pe lista :P
      Sper sa ai si tu ocazia cat de curand sa le incerci, oricum nu e asa mare tragedie, se poate trai linistita si fara ele :)))

      Te pup si iti multumesc de urari! :)

      Ștergere
  7. Simona draga acum ai incercat lotiunea micelara, ei bine acum cred ca am ramas eu, singura, ce nu a incercat-o!!!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca mai e si Camy pe lista :P Chiar nu- bai, cum spuneam si mai sus, se poate trai si fara :P

      Ștergere
  8. Nici eu nu incercasem o lotiune micelara pana acum, noroc cu aceasta campanie. De fapt, nici nu am ales-o pentru mine, ci pentru partenera mea, insa nu a plecat de la mine inainte de a fi testata :))
    Pentru fata, mi s-a parut ok, revigoranta, insa pentru ochi nu prea face fata. De obicei, folosesc doar creion si rimel si am observat ca nu curata chiar eficient creionul.
    Ce-i drept, alta lotiune micelara n-am mai folosit nici eu, insa am citit de bine despre Bioderma. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am incercat sa-mi demachiez ochii cu ea, doar tenul, o folosesc insa dimineata si pentru ochi, neavand machiaj, ci doar resturile care ies la suprafata in timpul noptii, iti dai seama ca e buna... :P
      Multumesc pentru comentariu,puuuup!

      Ștergere
  9. Se pare ca am ramas eu singura care nu am incercat nici o lotiune micelara:))
    Pup,sa te bucuri de concediu...eu sunt obligata sa stau in casa,am varsat de vant...si ce as mai iesi la o inghetata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, ce ghinion pe tine, imi pare rau...si eu destul de tarziu am patit-o, in facultate eram, prin anul 4 cred :P Sa ai girja sa nu te scarpini sa-ti ramana semne :P

      Si mie mi-e pofta tare de inghetata la ora asta!
      Te pup, sa nu fii suparata!!

      Ștergere
    2. Sa nu cumva sa le spargi ca raman niste gauri urate , ce nu se mai vindeca veci . Eu am luat boala de la fratele meu , ma punea sa-l dau cu crema mentolata toata ziua , mi-a fost clar ca o sa ma imbolnavesc si eu :)) Si .. iti taie si pofta de mancare , eu cel putin asa am patit , aveam vreo 40 si ceva de kg .. si am ajuns la 30 si ceva .. groaznic :( Rabdare .. rabdare .. o sa treaca . Sora mea a facut varsat de vant la 32 de ani ..e mult mai rau mai tarziu .

      Ștergere
    3. Oricum o luai si daca nu il dadeau cu crema, fii sigur, se ia prin aer, nu e nevoie de contact fizic.
      Eu am contacta-o sunand la usa la o vecina, unde mi-a raspuns fiul ei bolnav de varicela. Mi-a zis de la un metru distanta ca mama lui nu e acasa si am plecat. Nu a durat mai mult de 30 de secunde si dupa vreo doua saptamani, hop si eu plina de bube :D

      Ștergere
  10. Mi-a mai trecut,dar sincer am plans mult!
    Stiu ca nu am voie sa ma scarpin,dar e atat de greu sa ma abtin:D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred ca nu ti-a fost tocmai usor, e mai aiurea cand se intampla la varsta asta :p Eu imi amintesc ca eram intr-un moment extrem de important pentru viata mea intima in momentul in care am contactat boala si in loc sa fiu libera si frumoasa, am ramas blocata in casa si cu bube care ma mancau ingrozitor pe fata :)))) Acum rad cand imi amintesc, insa atunci nu prea imi venea... :p

      Eu am scarpinat una de langa nara si mi-a ramas ulterior o gaurica, care nu s-a mai vindecat... :P

      Bafta si nu dispera ca trece! Te pup!

      Ștergere
  11. Thanks for your comment dear! Following you, follow back if you like!
    MaryFashionLove

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu m-am inscris in campanie , din pacate nu am fost acceptata . Sora mea era asa incantata :) Dar i-a trecut ..
    Produse Lush chiar nu am incercat , nici nu cred prea curand , la noi nu se gasesc . Cu apa termala m-am imprietenit in perioada facultatii , pentru caldurile din Bucuresti a fost perfecta . Lotiune micelara am folosit si eu pt prima data acum vreo doua luni , aceeasi de la Ivatherm , dar de 100 ml . Mai am vreo doi stropi in ea :)) Mie mi-a placut , dar nu pt machiajul ochilor , acolo nu s-a descurcat deloc , desi folosesc doar rimel cel mai des . Insa pe fata , am ramas surprinsa sa vad ce a ramas pe discheta dupa folosirea demachiantului . Eu consider ca e partea a doua a demachierii , si partea a treia e spalatul cu apa si cu o lotiune de curatare :) Sa nu mai ramana NIMIC .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am inscris tot cu sora mea, insa nu am avut nici eu noroc in felul acela, insa Simona mi-a facut si mie o surpriza si m-a inscris ea :P

      Deci si tu o indepartai de pe fata...
      Multumesc, draguta, pup!!

      Ștergere
  13. Produse Lush nu am incercat nici eu.. mi-ar placea sa incerc lotiunea micelara. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te-ai inscris in campanie, poate tu erai mai norocoasa? :P

      Ștergere
  14. Sounds good! I wanna try it :)

    http://petitemini.blogspot.se/

    RăspundețiȘtergere
  15. Your blog is great. I'm following you now :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu am incercat 3 lotiuni micelare: Yves Rocher, Ivatherm si la Roche Posay; de prima m-am indragostit (fara sa pot explica de ce:)) dar pasional de-a dreptul!!!), a doua am incercat-o fiind cadou la o revista si mi-a placut, pe-a 3-a am luat-o cautand-o in farmacie pe cea dinainte sau pe cea de la Bioderma...:))si chiar imi place!!!
    Motivele pentru care imi plac: dimineata am un singur pas pentru demachiere (lotiunea micelara) in loc de doi pasi (demachiant + lotiune tonica) si castig timp; seara, dupa gelul de curatare si demachiant, substitui lotiunea tonica cu apa micelara si simt eu ca e mai bine; lasa o prospetime anume, se aplica rapid si usor! Cu toate acestea, daca nu ai buget nelimitat pe viata :)), nu ai cum (si poate chiar nu te induri!) sa ti le cumperi decat daca-s la promotie!
    Vorba lunga mai sunt!!!: blushing
    Te pup, Simona!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Exact asa simt si eu la pasul de dimineata, cu lotiunea micelara acopar tot ce tine de demachiere si tonifiere si aplic direct crema baza de machiaj...

    Deci mai este si Roche Posay, de asta nu stiam, se pare ca am muuulte pe lista de testata, acum ca tot am inceput...o sa le caut la promotie oricum si in functie de ce gasesc, cumpar, asa m-am hotarat... :P

    Multumesc pentru comentariu, pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am omis sa spun ca are sotul meu - pe care l-am pus sa bata farmaciile din Slobozia (caci in Calarasi nu avem Sensiblu, Helpnet s.a.) in cautarea unei oferte pentru apa micelara :))- o teorie despre acest produs, teorie cu care m-a amuzat copios (si, crede-ma, nu am sot misogin, nici batut in cap, nici uracios!)...Nu stiu daca va suna la fel de hilar scrisa aici de mine; altfel pare spusa/auzita, vizualizand mimica, gesturi! Intrigat de cautari, bucuros ca a gasit :)), a citit ingredientele pentru a intelege ce reprezinta apa micelara si a conchis: "Un pahar cu apa de izvor (in care au fost adaugate niste substante chimice),pus intr-un flacon din plastic, vandut cu 40 de lei (numai pentru ca se ofera inca un pahar cu apa bonus)...Nu inteleg cum va puteti lasa pacalite astfel?!"

      Ștergere
    2. Hahaha, pai si nu are dreptate la urma urmei? Spune tu... :P

      Ștergere
  18. Ador lotiunea micelara, eu am de la Academie si e super buna! nu m-as putea dezlipi de ea! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, de aceasta chiar nici nu am auzit pana acum, se gaseste tot in farmacii?

      Ștergere
  19. Tot am citit despre aceste lotiuni micelare dar pana acum nu am incercat nici una.Imi place insa aceasta,din cate am citit aici la tine.

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!