"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

duminică, 10 iunie 2012

Fetelor le place...movul!

               De cand am cumparat cele doua truse Radiance drept cadou la cumpararea unei reviste la pretul de 9 lei bucata, am devenit obsedata de ele si am cam dat trusele mele Sleek la o parte.
               Fardurile sunt de foarte buna calitate, cremoase, puternic pigmentate, rezistente si mai putin prafoase decat cele de la Sleek. In momentul de fata le prefer tuturor fardurilor pe care le detin.



Aparatul meu le-a sters intensitatea. Am uitat sa adaug pe lista de dorinte si un aparat bun!! 

            Mai nou am o alta pasiune, aceea de a combina fardurile mate cu cele sidefate. Asa am procedat si mai jos si tare mi-as dori sa pot sa si exemplific, dar din poze nu prea reiese asta. Am folosit nuantele: 1, 4, 5 si 6 din trusa Radiance si cateva nuante mate din trusa de 88 culori. Am avut ca sursa de inspiratie pentru machiaj, cerceii pe care ii port.



Am folosit:

PENTRU FATA:
- fond de ten Match Perfection Rimmel
- pudra Match Perfection Rimmel
- fard de obraz Revlon ( de la Liana )

PENTRU OCHI:
- primer ELF
- trusa Radiance
- creion negru Ada
- trusa 88 culori
- rimel Colossal Maybelline
- creion sprancene Essence

PENTRU BUZE:
- creion contur S-he
- creion Yves Rocher
- ruj Nyx  (de la Katyna)

Daca aveti intrebari legat de unul dintre produse, nu ezitati...
____________________________________________________________________________
Pentru imbunatatirea calitatii blogului, am pus sus in partea dreapta un sondaj, v-as ruga sa dati un vot conform categoriei de varsta in care va incadrati! 


VintageLook

55 de comentarii:

  1. E foarte frumos machiajul :) iti sta foarte bine si pare fresh insa foarte potrivit pentru vremea asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Gina, in realitate este mult mai intens, ma simteam un pic ciudat cu el purtandu-l ziua... :p
      Pupici!

      Ștergere
  2. Imi place machiajul, l-as purta si eu exact asa (daca mi-ar iesi!)... Tenul tau arata super, are prospetime!
    Cum iti pare primerul Elf? Dar fdt Rimmel?
    O duminica relaxanta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur o sa-ti iasa, pentru ca nu e complicat. Ma bucur ca ai sesizat aspectul tenului meu, intr-adevar de ceva timp incoace incepe sa arate foarte bine, iar combinatia de fdt si pudra Rimmel i-a priit.

      Primerul Elf este singurul pe care l-am folosit si mi se pare foarte bun, insa nu pot sa il compar cu nimic altceva, pe mine ma tine toata ziua, fardurile nu se strang deloc.

      Fondul de ten este a treia oara cand il folosesc, trebuie sa il mai testez ca sa-mi fac o parere, o sa ii fac review oricum.

      O duminica relaxnta si tie! Pup

      Ștergere
  3. Postarea si look-ul, le-ai facut special pentru mine, da? :D
    Iubesc toate tonurile de mov si incerc sa-mi pun niste limite cand vine vorba de achizitionarea fardurilor/hainelor in aceste nuante dar...nu-mi iese mereu.
    In fine, ti-a iesit foarte frumos machiajul!
    Apropo de ce zicea Ilda, nu cumva "banuiesti" astaxanthin-ul pentru stralucirea tenului? Eu nu reusesc sa-mi aduc aminte in fiecare zi de el, dar incerc sa il iau cat pot de des. Mi-am comandat si niste capsule cu vit E pe care as vrea sa le aplic si pe ten, dar sa le si consum intern. De abia astept sa vina comanda. :P
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, ti-am spus deja ca movul acela m-a dus automat cu gandul la tine si postarea aceasta eram sigura ca nu ai cum sa o ratezi. :P
      Ma bucur ca-ti place machiajul, in realitate este mult mai intens.

      Despre tenul meu, mai spuneam si in postarea dedicata uleiului de Argan, nu stiu "pe cine sa dau vina", ideea este ca gelatina care stimuleaza productia de colagen, astaxanthinul - cel mai pouternic antioxidant, cremele si uleiurile pe care le folosesc in prezent, ar trebui sa dea rezultate, nu? Ridurile de pe frunte s-au diminuat considerabil, iar pielea din zona ochilor arata de o saptamana de cand folosesc ulei de rosa mosqueta muuult mai bine, chiar am sesizat diferenta intr-o saptamana, cred ca intreg mixul acesta da rezultate. Inca mai imi apar umflaturi (un soi de cosuri) pe barbie, dar sunt cauzate de dereglarile hormonale de care sufar in prezent, dupa ce voi lua tratament si pentru asta, sper ca tenul meu sa arate asa cum cred eu ar fi normal pentru varsta mea.
      Si eu am vitamina E pe care o folosesc in mastile de fata din cand in cand...alaturi de vitamina C mi se pare ca fac minuni pentru ten.

      Oricum la gelatina si la astaxanthin (pe care eu il iau cu sifintenie in fiecare zi :P) nu voi renunta, acum mi-am comandat al doilea flacon Si eu abia astept comanda, desi mai nou dureaza o luna pana vine.

      Pup si eu!

      Ștergere
  4. Foarte frumos machiajul si te prinde de minune...esti o dulceata dar nu-ti mai spun nimic ca tu oricum stii!

    cred ca o sa te contactez candva(sper cat mai curand) pe email..sa iti cer niste sfaturi legate de tenul meu...Iti pot scrie si aici...eu nu sunt deloc familiarzata cu suplimentele si uleiurile naturale si chiar as avea nevoie de cateva sfaturi legate de aceste aspecte...ma plang de parul aspru, fara volum cu tendinta de ingrasare, de unghiile exfoliate, de tenul meu mixt si sensibil in acelasi timp..de petele de soare de sub nasuc de care nu mai scap..de lipsa de uniformitate a tenului..poate stii tu ce ar trebui ” sa inghit„..poate ai idee ce m-ar putea ajuta...eu sunt in pom..si pomul in aer..si inca ceva: aceste suplimente luate zilnic nu pot cauza? Adica sunt benefice bine bine..dar zilnic?fara intrerupere...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draguto, tu esti o simpatica de fiecare data! :P
      O sa-ti raspund pe mail cand o sa am ceva timp sa iti scriu mai pe larg una alta... :P
      Pupici!

      Ștergere
  5. Buna.super ti-a iesit felicitari si ai niste ochi superbi,pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ochi de papusica ai ;)) Foarte frumos machiajul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Silvia, ma bucur ca iti place machiajul meu!! Pup! :)

      Ștergere
  7. Imi pare rau ca nu am cautat si eu revista cu pricina,nu credeam in calitatea fardurilor,se pare ca m-am inselat.
    Iti sta foarte bine cu mov,ti-am mai zis intr-o postare ca imi plac mult si cerceii:)
    Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am prins ultima bucata din trusa aceasta, cealalta mai erau inca vreo doua, insa nu e chiar atat de frumoasa ca aceasta.
      Sa stii ca sunt super bune fardurile, imi pare rau ca nu le-ai luat si tu, sigur ti-ar fi placut.
      Pup, ma bucur ca iti place machiajul meu!! :)

      Ștergere
  8. Paleta mea preferata , o ador <3 sunt oarecum cremoase , nu foarte sidefate , sublime <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si preferata mea in momentul de fata...chiar am mai facut si astazi un machiaj cu culorile din mijloc, cele verzi...:P

      Ștergere
  9. iti sta foarte bine cu mov la ochi. eu folosesc cu preponderenta mov la ochi in diferite nuante. foarte rar mai folosesc verde, albastru si deloc maro pentru ca sunt foarte alba la fata, asa ca nuantele de maro si nude nu ma avantajeaza deloc. ador movul!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ma gandeam cam ce nuante evit eu si mi-am dat seama ca cele de roz, asta nu prea folosesc eu, in rest...toate culorile imi plac, verdele este insa preferatul meu :P
      Ma bucur ca-ti place, pupici! :)

      Ștergere
  10. Movul e pentru ochi verzi, clar! Esti o frumoasa, ma atrage movul de cand eram copila si am avut prima rochie mov facuta la croitoreasa dupa placul meu :P.
    Arati foarte bine, ai un ten superb Simo! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zic si eu, in pozele acestea se vede clar ca am ochii verzi pentru cei care au dubii :P
      Vezi, ziceam eu ca fetelor le place movul si tu esti una dintre ele :P
      Iti multumesc frumos pentru complimente, draga mea, te pup si eu!

      Ștergere
  11. iti sta bine cu mov,imi place,mi-ar placea sa port si eu mov dar cearcanele imi sunt de ajuns daca mai pun si mov nu arata bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca ai dreptate, nu m-am gandit la faptul ca daca ai cearcane vinetii, clar nu mai pui si mov la machiaj...

      Multumesc, draga, pupici! :)

      Ștergere
  12. Same here :) Si mi-ar fi placut tare sa-mi cumpar si aceasta trusa , daca as fi stiut de existenta ei :) Dar si cea pe care o detin eu imi place . E super machiajul , chiar imi place . Si inca ceva .. pun pariu ca nu iti da NIMENI 30 de ani :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si cealalata este faina, mai ales rosul acela, abia astept sa il pun la treaba, pana acum am folosit doar culorile acelea pamantii...insa pentru rosu am cumparat-o mai mult!! :P

      Ma bucur ca iti place machiajul meu, si da, ai dreptate, de obicei nimeni nu spune ca am 30 de ani, insa eu ma tot repet, cred ca arat exact de varsta pe care o am si ca prea credem noi romanii ca la 30 de ani trebuie sa arati ofilita :P Sincera sa fiu, nici la 20 de ani nu credeam ca voi arata acum altfel si crede-ma ca am vazut femei care chiar aratau de 22 de ani la 30. Foarte frumos, nu? :) V-am tot spus, voi pentru ca stiti sa aveti grija de pielea voastra si sunteti mult mai bine informate decat eram eu la varsta voastra, veti fi cu adevarat niste papusi la 30 de ani... :)

      Pupici, draga mea!!

      Ștergere
  13. Nicola a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Fetelor le place...movul!":

    foarte frumos machiajul, nu mai zic de ochi, asa mari si verzi, vreau si eu :D
    esti o draguta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce s-a intamplat, Nicola, cred ca am sters comentariul tau din greseala, scuze!!

      Iti multumesc frumos, ma bucur ca in sfarsit, cu ocazia asta, se vad ochii mei asa cum sunt ei, verzi si nu albastri ...
      Pupici!

      Ștergere
  14. Buna!Am si eu aceasta paleta si daca n-as fi luat-o pe ultima din zona unde locuiesc, mi-as fi facut provizii cu inca vreo doua (desi rar termin farduri), o ador!

    Iti citesc blogul de cateva luni, insa am citit mai sus un comentariu de unde reiese ca ai 30 de ani...eu credeam ca ai 23-24, sunt sincera, n-am niciun interes sa te laud gratuit.Felicitari pentru felul in care arati si te mentii, si pentru blog!

    O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu-ti para rau ca ai luat doar una pentru ca o sa o termini foarte greu oricat de des ai folosi-o... :P

      Iti multumesc frumos pentru aprecieri, nici nu stiu ce sa spun, nu pot decat sa ma bucur daca sunt perceputa in felul acesta... :P

      O seara frumoasa si tie si inca o data saru'mana!! :)

      Ștergere
  15. Simo,tie iti sta foarte bine movul! Mie si fiicei mele,daca folosim culoarea aceasta aratam de parca am fi luat bataie si nu stiu nicicum misterul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mariana, eu cred ca depinde si de culoarea tenului si de eventualele cearcane vinetii, precum spunea mai sus Andreea, este foarte posibil ca si aceea sa fie cauza pentru care sa nu vi se potriveasca movul. Nici mie nu-mi sta bine uneori din cauza culorii tenului, par foarte obosita cand port mov...

      Ștergere
    2. Bingo!! Asta trebuie sa fie cauza;si eu cand ies de la garda am ochii plini cu cearcane vinete si fiica-mea are cearcane din cauza invatatului (studenta la medicina) si mai are si o deficienta de oxigenare a sangelui de pe vremea cand avea Bronsita Astmatica:noua ne sta bine cu portocaliu,cu marouri, cu turquoise si chiar cu verde, un roz foarte pal cu reflexii movulii tot pale sau variante ale acestor culori
      Raman datoare Simona pentru ca mi-ai spus cauza! Imi pare insa rau pentruca noua ne place movul atat de mult si asa am fi dorit sa aratam bine si noi ca si celelalte fete,dar vad ca nu avem noroc la el

      Ștergere
    3. Eh, sa nu va necajiti voi din cauza asta, sunt atat de multe culori din care poti alege, cum ai expus si tu mai sus, pentru mine movul nu este una dintre preferate, eu mor dupa verde si portocaliu de exemplu, dar mai sunt atatea nuante intermediare :P Lasa ca o sa mai postez si alte variante cu alte culori, sa vezi ce bine arata :P
      Te pup, o spatamana minunata! :)

      Ștergere
    4. Multumesc Simona,te admiram pe tine cat de bine te prinde!!! In rest folosim si noi ce a mai ramas si chiar ca este de unde alege!

      Ștergere
  16. Ce bine arata fardurile!Stii cumva pretul unei astfel de truse?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, precum am spus, cu revista costa 9 lei, insa in magazin nu stiu si de fapt nici nu stiu daca se comercializeaza aceasta trusa...daca aflu ceva te anunt...
      Pupici!

      Ștergere
  17. cand am citit titlul, mi-a venit in minte bancul cu putin mov :)). Reusit machiajul :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, il stiu, il stiu!! :)))
      Multumesc, pup, un inceput de saptamana minunat!!

      Ștergere
  18. These shades look great with your eye colour, and I love how the eye look coordinates with your earrings! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Super! Imi place foarte mult machiajul. Si mie imi place sa ma machiez cu mov.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca-ti place machiajul meu, ziceam eu ca fetelor le place movul, nu m-am inselat se pare... :P

      Pupici! :)

      Ștergere
  20. I really like ur violet eye-shadows. Suits u!

    xo
    Margarita

    http://tothefashion.blogspot.cz/

    RăspundețiȘtergere
  21. foarte frumos machiajul...seamana cu al fiica-mii de sambata :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Superb! la tine imi place movul; (eu nu m-as machia asa, dar asta intra la "unora le place ..." - nu stiu de ce, dar machiajul cu albastru si mov imi aminteste de vanatai, violenta in familie ... I have issues :)
    Imi place asortarea cu cerceii si astept si asortarea cu niste tinute low cost :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, cred ca daca e facut incorect, poti usor sa dai in extrema asta si sa faci usor vanata :P Mie una nu mi-e frica de culori si am curaj sa port orice la ochi :P
      Ma bucur ca-ti place, te pup!!

      Ștergere
    2. Asa ma gandeam si eu - fardurile si toate celelalte chestii din arsenalul cosmetic nu pot singure nimic, o fata poate arata ca regina balului sau ca un clovn - eu ma cunosc pe mine, sunt jale la orice demers artistic (eu includ machiajul la arte) si cum clovn nu vreau, mai bine fara :)
      Dar am ramas cu admiratia si uite asa intru eu pe diverse bloguri ca in galerii de arta sa admir niste capodopere moderne :)
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  23. interesant blog!


    follow me at: http://thesedaysfashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna, ce nuanta folosesti de la rimmel fond de ten si pudra? In ce priveste machiajul iti pune in evidenta ochii tai frumosi!! te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Katrina, uite aici am facut review la cele doua produse Rimmel: http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2012/08/match-perfection-rimmel.html
      Pudra inca o mai am, e destul de ok, insa fondul de ten nu prea mi-a placut! :)

      Sper sa-ti fie de folos! PUP!

      Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!