"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

luni, 5 martie 2012

Cumparaturile mele de duminica...

                                                                   Fusta jeans - 1,00 lei

                                   Camasa neagra (am luat-o pentu cravata mea aurie) - 1,00 lei

                                                                      Rochita - 1,00 lei

                                                                    Fusta - 1,00 lei

                                                                Bluza - 1,00 lei

                                                                      Bluza - 1,00 lei

                                                           Bluza - 1,00 lei

                                                             Rochita lunga vara - 5,00 lei

Total - 12 lei.
Da, sunt ultimele cumparaturi second-hand pe care le-am facut ieri. Abia astept sa va arat piesele asa cum se cuvine, nu doar detalii, in tinute cat mai dragute.

Va pup!


37 de comentarii:

  1. Abia astept sa vad tinutele! Sa le porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt absolut superbe, sa le porti cu placere! De unde le-ai achizitionat? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De data aceasta am fost in Aurora, daca esti din Tm, stii piata, cel mai des cumpar insa de la sh-urile din Piata Traian.

      Multumesc frumos, pup!

      Ștergere
  3. Doamne, ce de-a lucruri frumoase:X De ce nu am si eu in oras sh-uri cu lucruri atat de frumoase?:((
    Sa le porti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca in fiecare oras se gaseste cate un magazin cu "comori", trebuie doar sa le descopri. Eu am gasit in toate orasele pe unde am locuit :P

      Multumesc frumos, te pup!

      Ștergere
  4. Imi place camasa de la United Colors of Beneton - asta imi place mie la SH - ieftin & materiale de calitate.
    Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, de fapt si de drept, motivul pentru care m-am dus la "vanatoare" a fost cravata mea, de fapt cravatele, imi trebuiau doua camasi, una neagra si una alba, la cea alba nu prea am nimerit-o, insa cea negara (cea din imagine) este exact ceea ce cautam. :P Sunt tare mandra de ea! :)

      pup!

      Ștergere
  5. Sa le porti cu drag iubita:*:* abia astept sa vad poze cu tine purtandu-le:X :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, cat de curand, acum ca a venit caldura, parca altfel ai chef sa te imbraci!
      Pup!

      Ștergere
  6. Te-ai mobilizat Simona si ne-ai aratat ce ti-ai luat!
    Ce pot sa spun....preturile sunt ireale! Materialele par de foarte buna calitate si iti urez sa le porti cu mare drag! Abia astept tinutele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, doar putin asa de data asta, am vrut sa postez cateva franturi, sa va arat doar cateva culori, texturi de material, dar aparatul meu nu a facut mare branza. Vreau sa pregatesc postari mai elaborate, asa cum tot iti spuneam tie...cat de curand, sper!

      Unele dintre cele pe care le-am cumparat, chiar sunt de calitate si abia astept sa le port!

      Te pup, draguta! :)

      Ștergere
  7. Si eu am pregatita pentru maine o postare cu haine SH. Ce ne-am potrivit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, eu de mult timp tot "amenint" pe blogul Aurorei, insa greu m-am mobilizat sa fac cateva poze...pregatesc insa cateva postari de-adevaratelea! :P

      Abia astept sa vad ce ai gasit tu... :D

      Pup!

      Ștergere
  8. UUuuu o groaza de hainute. Sa le porti sanatoasa :* (buna afacere)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai buna de atat nici nu se putea :p
      Multumesc frumos, pupici!

      Ștergere
  9. Sa le porti sanatoasa :)
    Sunt tare curioasa cum arata rochita maro cu galben :)

    PS : de ce nu iti instalezi disqus?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draguta, rochita e ciudatica, destul de lunga si in colturi, cred ca o sa o modific putin, am masina de cusut si imi place partea cu modificatul foarte tare, desi nu am mai exersat cam de mult timp... :)
      _______________________________________

      Despre disqus, nu stiu ce sa zic, nu m-am gandit sa-mi instalez, adica ma gandeam pe vremea cand nu exista posibiliatea sa raspunzi la fiecare comentariu in parte, insa nu stiu ce alte avantaje mai are. O sa studiez...multumesc pentru sugestie!

      Pupici!

      Ștergere
    2. Mai are avantajul ca cei care comenteaza la postari primesc mail de confirmare ca le-ai raspuns la mesaj :)

      Ștergere
    3. Ah, habar nu aveam...suna bine in cazul acesta, chiar o sa ma gandesc, multumesc frumos!!!

      Ștergere
  10. Stii Simona,stau vis-a-vis de Aurora si rusine mie,nu ma duc deloc in piata,abia ma mobilizez sa merg in Flavia de 2-3 ori pe an.Daca as vizita piata mi-as lua si eu lucruri faine ca ale tale :)
    Sa le porti cu placere si sunt tare curioasa in legatura cu ultima rochita.are niste culori superbe.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of of, eu acum 5 ani statea pe Aradului si mergeam cu expresul 1 de doua ori pe luna in cele doua piete, iar tu stai aproape si mergi asa de rar :P
      Din Flavia mi-am cumparat cele mai frumoase lucruri, recunosc, insa in Aurora sunt cele mai ieftine, gen 1 leu :P
      Acum, ca sa recunosc, mie imi place sa caut cand am timp si sa incerc sa descopar lucruri frumoase si cat mai speciale, desi e asa de aglomerat cateodata...intr-un fel te inteleg de ce mergi rar...

      Ultima rochita, "regina colectiei", precum vezi a fost si cea mai scumpa :))), este o rochita lunga, pana in pamant, se leaga dupa gat si in talie, deci are spatele perfect gol, e foarte, foarte frumoasa...

      Eu chiar iti recomand sa mergi mai des, daca ai rabdare e imposibil sa nu pleci cu ceva dragut, macar o esarfa de matase, frumos colorata, te pup!!! :D

      Ștergere
  11. Oooof, imi vine sa ma mut acolo doar uitandu-ma la ce frumuseti ti-ai luat. In plus, as avea si cu cine sa merg si sunt si draguta, ca daca-ti place tie mai mult, ti-o dau :P. Sunt frumoase, din ce vad in detalii, si abia astept sa le vad in tinute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draguta, daca ai drum pe aici in weekend si rabdare sa cauti, te invit la shopping second-hand :D Ce tare suna!! :P

      Ștergere
  12. Vreau sa le vad pe tine!!!! Rochitele si bluzele, mai ales cea cu buline si cea care se inchide la gat cu fundita. Asa ieftine?! omg! Iar ma omori :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea cu fundita pare stearsa in poze, insa este neagra si se prezinta impecabil, ca noua. Si mie imi plac cele doua bluze cred ca cel mai mult.
      Ti-am zis ca poti gasi chestii faine ieftine de tot aici! :P

      Ștergere
  13. Nu-mi vine sa cred ca ai gasit lucruri atat de dragute la SH. Si doar la 1 leu ( eu prima data cand am vazut pretul lor am crezut ca e o eroare de tastare ). Am mai intrat si eu pe la SH-uri dar nu am vazut lucruri atat de dragute. Din poze, imi place ce ti-ai luat. Sa le porti sanatoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, doar in piata se gasesc hainute asa de ieftine, in magazinele SH, cam greu sa gasesti sub 5 lei bucata. Oricum, eu cred ca in fiecare oras sunt magazine cu lucruri interesante, trebuie numai sa le descoperi si sa ai rabdare sa cauti.
      Multumesc frumos, te pup! :)

      Ștergere
  14. sa le porti sanatoasa...la noi chiar nu sunt magazine de-astea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai, mai, nu cred ca nu sunt, asteapta doar sa fie gasite. Eu am gasit magazine SH in toate orasele in care am locuit.

      Multumesc frumos! :*

      Ștergere
  15. Ce de chilipiruri!Abia astept si eu sa te vad cum le asortezi!Superb ca intotdeauna o sa arati!

    RăspundețiȘtergere
  16. Super!Si eu obisnuiesc sa imi cumpar mai mereu cate ceva din SH, am 2-3 pe care le frecventez des..si de fiecare data gasesc ceva dragut si deosebit. Dar..niciodata atat de ieftin:) Trebuie sa postez si eu ce am cumparat! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. MA BUCUR SA TE CUNOSC SIMONA,MAMA MIA CE MI-AI FACUT CU SITUL ASTA.....CAUTAM ALTCEVA SI AM DAT SA CITESC DESPRE ULEI DE ARGAN SI UITE CE GASESC???O PAGINA CARE MA LOVESTE EXACT UNDE MA DOARE HHHH GLUMESC SI NU PREA,CHIAR MA INTERESEAZA SI NU MICA MI-A FOST MIRAREA SA VAD TIMISOARAAAAAAA SI PIATA FLAVIA SI SECOND HAND EXACT LUCRURI CARE IMI PLAC SI COSMETICE ,MAI MAI PREA MULTE COINCIDENTE DAR CHIAR MI-AI FOAT DE AJUTOR CU MULTE INFORMATII DESPRE PRODUSE SI UITE CA MA TII AICI IN PAGINA TA SI TOT CITESC SI ESTE ORA 3,15 NOAPTEA,DAR NU MA LAS PANA NU DESCHID SI PAGINILE DE UNDE SE POT CUMPARA PRODUSELE SA VAD CUM POT SA COMAND SI ORICUM TE-AM PUS LA PAGINI FAVORITE SA TE GASESC SI MAINE HHH SA CONTINUI LECTURA,MULTUMESC PENTRU SFATURILE IMPORTANTE SI ESTI O FRUMOASA SA STII MAI ALES CA ESTI DIN TIMISOARA,SPER IN CONTINUARE SA NE TII LA CURENT CU APARITIILE SI NOILE DESCOPERIRI SI SA STII CA AM FOST SI EU IN FLAVIA DUMINICA A FOST PRIMA DATA CAND AM VENIT FARA NICI O HAINA ,COSMETICA SAU INCALTAMINTE,AM MERS PENTRU O CAMERA FOTO SI PANA LA URMA AM LUAT SI O CAMERA FOTO SI O MINI CAMERA DE FILMAT SI AM PLECAT REPEDE SA NU CHELTUI TOT SI UITE BINE AM FACUT CA ASA AM BANI SA IMI COMAND SI PRODUSELE ASTEA CARE LE-AM GASIT LA TINE IN PAGINA,APROPO STAU APROAPE DE PIATA TRAIAN ASA CA SH SANT APROAPE DE MINE HHHH ,ITI MULTUMESC SI ITI DORESC NUMAI BINE SI SA NE AUZIM SANATOSI TOATA LUMEA VA PUP!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ce mi-a placut stilul tau, scuze ca raspund asa de tarziu, insa nu am fost activa deloc zilele acestea pe blog.
      Stiu cum este in piata cand ajungi, eu iau tot felul de chestii ieftine, insa adunate la sfarsit imi dau seama ca iar am cheltuit o groaza de bani :)) Am promis ca nu ma mai duc o perioada de timp, desi eu locuiesc in Freidorf, deci sunt aproape. :P
      In Traian lucrez si mai merg si pe la magazinele de acolo, am cateva hainute cumparate si de acolo. Poate ne vedem pe acolo vreodata, eu ies la statia de tramvaie de acolo zilnic. :P

      Ma bucur ca iti place blogul meu, ai grija cu cumparaturile, eu sunt intr-o perioada in care mi-am pus lacatel la portofel si nu mai am buget alocat pe mofturi :P
      Te pup si sper sa ne mai citim pe aici! :)

      Ștergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!