"Mândria merge înaintea pieirii şi trufia merge înaintea căderii."
Acest blog conține link-uri de afiliere (profitshare, 2performant, iHerb etc).

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Ce mai cauta lumea pe google

Am vazut ca mai multe bloggerite si-au publicat lista de expresii traznite prin care se ajunge pe blogurile lor, asadar am si eu listuta mea, insa fara comentariile aferente:


-          care il pot – 4
-          3d.sk simona – 2
-          cele mai bune rimele de la oriflame – 1
-          poze pup – 2
-          dulap pt pantofi – 1
-          fete cu sanii goi – 2
-          fete care fac din ochi – 2
-          simona senzual – 2
-          daca imi tai parul cu foarfeca creste mai aspru – 1
-          pissing de buza
-          jq joc[ridegradinarit
-          cum sa vorbesc ca sa par interesanta si matura
-          aragaze vintage
-          ana poze xxx
-          creoane de
-          dulap pantofi colt
-          imi cade parul de lungimi diferite
-          iritare a fetei ;la fete
-          laura in colanti – 6
-          bloggerul cu sosete murdare
-          cumpara ruj roz mat – 1

Ma intrebam de fiecare data cand vedeam expresiile acestea, cum a aparut blogul meu la asemenea cautari...?!!!

29 de comentarii:

  1. are lumea probleme Simo :)))
    la mine a intrat careva cautand cocaina :( nici nu am adus vorba vreodata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) E super amuzant, aveam o lista mai mare dar nu am scris chiar tot... :P
      Cocaina, zici?! Asta chiar nu am cautat niciodata :))))

      Ștergere
  2. =))))))))))) Doamne cat am putut sa rad:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu o fac de fiecare data cand descopar asemenea expresii...sunt sigura, insa ca si la tine gasesti ceva similar... :P

      Ștergere
  3. La mine a intrat cineva cautand " vodka pret " :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si a si gasit...?!!! :)))
      Eu nu prea inteleg de unde pana unde... :)))

      Ștergere
  4. :))))))))))))) si eu am minuni din acestea :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce la mine sunt numai cuvinte si expresii normale? Singura care suna putin funny e "oja care se sparge" in rest nimic ciudat sau funny..:(

    Am mai citit si la alte blogerite si m-am amuzat copios, sa mai faceti asa postari ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma mir ca la tine nu prea sunt, eu credeam ca fiecate blog are ciudateniile lui :P
      Eu sigur o sa mai continui lista, ma amuza teribil si imi place sa citesc si pe alte bloguri postari de genul acesta.
      Eu la Georigiana am vazut prima data si m-am amuzat teribil :)

      Ștergere
  6. " cum sa vorbesc ca sa par interesanta si matura " Probleme existentiale :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eii, si eu pe la 16 ani imi doream sa par mai matura, acum la 30 mi-ar placea sa par mai tinerica, insa e mai greu invers :)))

      Ștergere
  7. Imi plac postarile de genul acesta,ma amuza:))
    Am si eu lista mea,dar astept sa se mai mareasca:D
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce am mai ras! Nebuni mai snt unii...cauta numai prostii!pe seama lor ne mai amuzam si noi!

    RăspundețiȘtergere
  9. omg,nu mai zic nimic.la mine nimic interesant.pupi

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte tari fazele cu Simona Senzual si cu ''bloggerul cu sosete murdare'' :))

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Aia cu bloggerul nu am idee cum vine.. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Am citit si mai si pe alte bloguri. Si eu am mai avut cateva, dar nu le-am mai adaugat :P

      Ștergere
  14. Hahahaha, chiar ma intreb cum ii directioneaza google catre blogul tau prin asemenea cuvinte cheie. Eu ma tot mir ca am 8 cautari cu "pufosenii" in ultima luna. Am dat si eu un search si nu-mi apare blogul asa...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ah, la asta nu m-am gandit, sa verific si eu... :P Acum foarte multa lume cauta de doua zile "masina de imprastiat seminte ocazie" si la mine vin cu totii... :)))


    La tine am vazut prima data o postare de genul acesta, ce-am mai ras, de atunci le strang si eu intr-o lista :P

    RăspundețiȘtergere
  16. fete cu sanii goi;>;>
    :))pai la cati perversi sunt nu m as mira sa dea si de bloguri in disperrea lor dupa filme/poze xxx noi=))

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular ești de acord cu stocarea și manipularea datelor tale pe acest site web.

Comentariul tău va fi publicat după moderare. Îți mulțumesc pentru feedback, părerea ta este foarte importantă pentru mine!